Mayflower: spannend! Wat lang wachten, zou heel slecht voor mijn hart zijn hahaha! Wij komen vanuit huur, dus das wat makkelijker gelukkig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bridgetF schreef:Zo spannend... Woensdag krijgen we de sleutel. Nog steeds heel blij met ons nieuwe huis. Maar o o... Herkennen jullie dit?
Eigenlijk moet je dan ook niet meer op Funda kijken, want er is me toch een gaaf huis te koop aangeboden.
Een huis met een vraagprijs die 60000 euro lager ligt, dan wat we nu hebben betaald. Een leuk hoek huisje waar nog wel het een en ander aan moet gebeuren, waar je iets moois van kunt maken, een huisje op een fantastische lokatie, vanuit de keuken kijk je op het bos die slechts 20 meter verderop begint.
Herkennen jullie dit? Je hebt een leuk huisje gevonden en dan gebeurt dit...
Sem_ schreef:Er zullen inderdaad altijd mooie/betere huizen komen. Maar ja, wie zegt dat je die had gekregen? Ik zou ook stoppen met op Funda kijken als je er een slecht gevoel van krijgt. Geniet van jullie nieuwe woning!
_Elaine_, onze hypotheek adviseur gaf aan dat we hem eerst moesten bellen als ons bod geaccepteerd was. Hij heeft toen een taxateur geregeld uit zijn kring (toch een beetje vriendjespolitiek denk ik). Volgens mij had onze aankoopmakelaar eventueel ook wel een taxateur kunnen regelen, maar zij was blij dat onze hypotheek adviseur dat deed.
CCCCC schreef:_Elaine_ schreef:Ja een weekend er tussen is echt zo ellendig
Ik ben iemand die dan gelijk alles wil gaan regelen
Maar dat gaat dus mooi niet
Herkenbaar! Ik wil het liefst alles al zsm hebben geregeld terwijl mijn vriend echt het tegenover gestelde is, soms best irritant haha.
CCCCC schreef:Hier de laatste maand voor de sleuteloverdracht. Nog maar 31 dagen![]()
Wij hebben inmiddels kleuren uitgezocht voor het schilderen en gaan deze week even wat stukjes plint bestellen zodat we die ook uit kunnen zoeken. Gisteren wat verhuisdozen opgehaald bij vrienden en vandaag nog wat bij mijn ouders.. Het inpakken kan beginnen
CCCCC schreef:Ahh spannend dus voor een aantal van ons deze maand!
Amethyst_ Oh no! Wat slordig zeg!! Oh ja wij houden niets wit (behalve kozijnen en zo). De basiskleur wordt Urban Taupe (dit komt op de benedenverdieping en alle hallen/trapgaten) en op de slaapkamers en zolder komt Camouflage green.
Sem_ Fijn dat ze erg blij zijn met je kaartje! Altijd fijn om nog even contact te hebben met elkaar.
Sem_ schreef:Onze aankoopmakelaar heeft het wel gehad over die inspectie, maar zij heeft daar verder ook nog niks over laten weten qua tijd. Ik ben ook benieuwd of we de verkopers nog een keer gaan zien.
Wow wat lang CairnTerrier! Ben je al wel vaker in de woning geweest of alleen bij de bezichtiging?