Ik meld me hier ook maar weer eens. Wij zijn een tijd op zoek geweest naar een ander huis maar kunnen werkelijk niets naar onze smaak vinden dus hebben besloten dan dit huis maar eens aan te gaan pakken.
Ik vraag daarom graag jullie advies over een paar zaken!
We willen de keuken graag doen, deze is erg charmant bordeaux rood hoogglans en heeft bijna geen bovenkastjes en mist dus ruimte. We willen voor iets neutraals gaan met het oog op eventuele verkoop in de toekomst maar ook niet teveel uitgeven. Iemand een tip?
We zijn bij Mandemakers geweest, mooi spul maar de keuken die wij prachtig vonden bleek
125.000 euro te kosten, nu was die ook wel erg groot en niet neutraal.
Voorbeelden van neutrale keukens zijn ook welkom, we hebben zelf een nogal landelijke smaak.
Hadden jullie een keuken met gouden knopjes uitgezocht?
Ikea misschien een idee? Of eventueel iets van keukenconcurrent?Daarnaast hebben we boven een zware en lompe archiefkast staan waarvan ik me echt afvraag hoe we die ooit beneden gaan krijgen, hij past niet door de trap. Same voor de vechtpop van manlief die gevuld is met zo'n 120 kilo zand (met water dus smerige bende zeg maar) die de grootte van een volwassen man heeft.
Hoe is de archiefkast boven gekomen? Pop eventueel op marktplaats en wordt door koper verplaatst?Een probleem met de kapstok hebben wij ook, we hebben een kapstok en daarnaast een Ikea kast, drie hoog, voor de schoenen. Er past echt niet meer in de hal maar we hebben behoorlijk wat ruimte over onder de (open) trap. Zou ik daar wat mee kunnen? Ik merk dat het nu snel een zooi wordt van schoenen, teveel jassen, tassen en winterspul.
Onder de trap is de perfecte opbergruimte! Google maar eens voor ideeën, op pinterest ook veel voorbeelden.Laatste kleine praktische vraag, wij hebben een dik wollen dekbed en geen enkel dekbedovertrek blijft goed zitten, we hebben vaak Ikea, kan het daaraan liggen? de dekbedden zakken namelijk naar beneden.
Ons dekbed is deels syntetisch en plakt goed aan onze dekbedovertrekken
Gelukkig geen schokken daarvan gehad. Bij ons vorige dekbed ook groot irritatiepunt geweest.Mocht iemand willen meedenken, dan heel graag!