WARM! Jemig, ik ben hier echt niet voor gemaakt In mn woonkamer is het 27 graden en nog redelijk uit te houden met de ventilator. In mn keuken is het 31 graden Ik kijk uit naar woesdagavond/donderdag. Verkoeling!
tine10
Geplaatst: 19-07-22 20:16
Be careful what you wish for. Donderdag geven ze hier 40 mm regen op. Als dat rustig komt, geen probleem, maar waarschijnlijk komt dat met hoosbuien
Maar vandaag wordt er 0.9 mm verwacht, morgen 2 dat schiet nog niet echt op. Maar alle beetjes helpen.
ellepel
Geplaatst: 20-07-22 11:42
tine10 schreef:
Be careful what you wish for. Donderdag geven ze hier 40 mm regen op. Als dat rustig komt, geen probleem, maar waarschijnlijk komt dat met hoosbuien
nou ik wens dat! de wei heeft regen nodig en al komt dat in dikke plensbuien,dat maakt me niks uit, de paarden worden er lekker schoon en zacht van en dan hoop ik dat er nog wat gras komt zodat die ouwe muts van mij niet steeds aan de slobber moet.
Omgeving Heerenveen hier echt flink onweer. Wonen buitenaf met wat verouderde stroomkast. Nu voor 8e keer de aardlek eruit achter elkaar. Morgen toch echt iets anders regelen. Dit schiet niet op
Mariska_28
Geplaatst: 20-07-22 19:51
sandorra schreef:
Omgeving Assen begint het te rommelen. Klinkt als hele zware diepe rommels
Ik zie de bui vanaf exloo jullie kant op langstrekken.
Mooie foto! Hier iets verderop, het rommelt wat in de verte. Maar later in de nacht in ieder geval regen - hopen we dan maar. Vandaag nog een beetje kunstmest gezaaid, dus dat water is dubbelhard nodig.