Hamont schreef:Wat een gedoe Symbeami. Ik hoop echt dat jullie snel verder kunnen. Moet wel even heel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat wij het niet gekocht hebben. Tegen ons hield jullie makelaar de schijn op dat je helemaal geen last van dat mens had, en ik lees hier wel anders. Zou me flink bedonderd hebben gevoeld om eerlijk te zijn.
Wij wonen hier al wel 17 jaar en daarvan heeft ze er 14 ook naast ons gewoond. Ze was toen ook wel eens aan het zeuren dat we moesten snoeien, maar dat was een stuk minder vervelend.
Ik weet zeker dat ze tegen nieuwe mensen die hier komen wonen poeslief doet en dan richt ze haar frustraties wel weer op haar ex. Ze heeft nu gewoon de pik op ons en ze kan duidelijk niet loslaten. Wij maken wel deel uit van haar verleden. Met eventuele nieuwe bewoners heeft ze niks.
Maar ik moet zeggen dat sinds die BOA vorige week geweest is het hier ineens helemaal rustig is. Ze zijn er bijna niet meer.
Onze kandidaat kopers zijn zeker nog in the picture en het is mooi dat er nog weer nieuwe mensen bij gekomen zijn. Dan krijgen we misschien toch het bedrag dat we willen hebben.
Wij willen niet teveel verlies nemen, ik zal het bedrag maar niet noemen dat we op het weiland gaan inleveren, want dat is gigantisch.
Mensen kijken ook wel eens tegen de overburen aan, maar daar heb je echt helemaal geen last van.
Maar ik ben positief gestemd. Binnenkort komt er echt wel schot in...