Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). En een heel saai leven leiden die maand... maar toch ook wel proberen ergens iets te verdienen. Je kunt ook beslissen dat je een bijbaantje erbij neemt en die dan een half jaartje doet, een aantal maanden. Dan werk je in de tijd dat je wel weer een baan hebt wel meer uren maar dan kan je even weer een buffertje opbouwen.
en voor krantenbezorger hebben ze na een half jaar een bonus van 1000 Euro. Da's niet niets...
als je een maand beschikbaar bent zouden veel planbureaus bij staan te juichen... dus hoop dat je toch links of rechtsom iets kunt vinden 

maar vriend had 'm al in de garage gezet voor ik een goede foto kon maken. Kijk er al naar uit om ermee rond te kunnen snorren!
en ik heb daar momenteel geen plek voor. Al wil ik me wel gaan verdiepen in wecken. Heb nog wat grote potten staan die ik daarvoor kan gebruiken.
Citaat:Ik denk dat ik inderdaad nog even via de buurtapp probeer iets van huishoudelijk hulp, keertje oppassen of een hond uitlaten.
en wat je zegt Prairy gelukkig is alles hier niet zo duur als op op Curacao....
naja, ook dat is een try out dus
Vriend heeft al gelijk een georganiseerde rit aangeduid op de kalender om mee te doen, alleen zit daar wel de muur in Geraardsbergen in
of ik moet daar mijn oude stadsfiets voor riskeren.