Het is hier nog warm. Zeg net zet maar op de slaapkamer de airco aan. Anders doe ik geen oog dicht straks
esje01
Geplaatst: 23-06-22 16:58
Het rommelt in de verte. Buienradar gaf alarm, maar het lijkt nu toch langs ons af te gaan. Toch uit voorzorg de kussens maar naar binnen. We gaan het meemaken
Hier wordt het donker en net een paar druppels. Volgens het weerbericht gaat het om 19:00u regenen en koelt het af naar 23 graden en om 21:00u wordt het dan weer 27 graden...
Arko heb ik, maar dat is helemaal niet verstandig... En voor de dieren vind ik het idd het ergste.
tootje71
Geplaatst: 10-07-22 16:44
Hier in het midden van het land wordt 32 graden opgegeven, eerst zien en dan geloven, en het is zomer dus heel normaal dat het af en toe warm wordt (zegt iemand die er helemaal niet tegen kan )
annikeee19
Geplaatst: 10-07-22 20:53
Gelderland ook 33 graden… word wel steeds warmer aan gegeven ben benieuwd wat het uiteindelijk word… hou helemaal niet van warm weer en kan er niet zo goed tegen …
Durven jullie je paarden nog gewoon buiten te hebben met wolven in de buurt? Ik twijfel of ik ze ga omdraaien. Dus overdag op koele stal en snachts buiten ivm hitte
Ik moet zeggen het valt mij tot nu toe alles mee. Vannacht alles open gezet en om half 8 alles weer potdicht en ventilator aan. Honden willen zelf af en toe even naar buiten. Paarden staan af en toe onder de sproeier. Varkens hebben een modderbad. Alleen de kippen zijn niet echt happy. Vleugels gespreid, maar hebben wel schaduw. De wind trekt hier iets aan
Ik zit de hele dag binnen, de luxe met airco, nu net even naar de pony's gelopen die staan in de wind in de schaduw maar jemig wat is het heet pony's stonden te zweten, ga ze zo afspuiten. Poes zit gezellig de hele dag binnen en heeft geen behoefte om naar buiten te gaan terwijl het een echte buiten kat is