Ik meld me hier ook maar eens.. Ik ga over een paar weken een nieuwe mobiel halen maar ik weet niet welke.. Ik heb op het moment nog een Iphone 4S en altijd tevreden over geweest behalve dat ik toen een beetje dom was en een 8 gb genomen heb

regelmatig vol en nu hetzelfde liedje weer dus daar wordt hij heel traag van.. Ook de accuduur is flink achteruit gegaan maar ik heb hem nu al wel 2,5 jaar dus ik denk dat dat dan wel te verwachten is. Ik heb hem simlock vrij gekocht en hier een sim only abonnement bij genomen. (sim only, 500 mb en 100 bel/sms, 10 euro pm)
Ik wil het liefste bij Iphone blijven omdat het ontzettend fijn vind werken, hiervoor wel samsung gehad maar ik vind Iphone toch veel fijner.. Het nadeel, ze zijn zo onwijs duur

Ik zou dan minimaal een Iphone 6 willen en omdat er geen 32 gb meer is het liefste een 64 gb omdat ik het gezeur over dat de telefoon vol is, zat ben

Maar ik heb er eigenlijk geen 685 voor over.. Dan is het geld wat ik er in de zomervakantie bijwerk meteen weer weg..
Samsung is praktisch gezien beter voor mij, goedkoper en je kan er een geheugenkaartje in doen. Maar ik vind android eigenlijk helemaal niet fijn werken maar ja.. Wel goedkoper en een sd kaartje..
Nu was ik aan het kijken voor een abonnement met telefoon er bij alleen ik heb hier geen ervaring mee dus ik vind het lastig om te beslissen of een abonnement bijvoorbeeld duur is of niet. Ik wil max 30 per maand uitgeven (liefst minder..) en ik heb aan 1000 mb en 100 bel/sms genoeg, ook wil ik maar max 300 uitgeven in een keer.. Ik kan bij tele 2 dus heel simpel dit zelf aanpassen en ik kan dan in principe zelfs nog een 6s 64 gb nemen.

Het abonnement is dan 10 euro pm en de telefoon 20 pm. Maar ik twijfel nog wel want 30 pm, is dat veel voor een abonnement?
Ik zou bij een iphone 6s 64 gb bij 30 pm nog 288 bijbetalen en de totale telefoon komt dan op 768. Bij een iphone 6 64 gb bij 30 pm moet ik nog 192 voor de telefoon betalen en dat is dan 672 in totaal. Ik heb al bij mediamarkt gekeken en de prijzen zijn goed als gelijk aan elkaar voor de telefoon.
Ik weet het even niet meer
Toch voor een duurdere Iphone gaan die ik zelf fijner vind werken of voor de goedkopere Samsung waar je nog extra geheugenkaartje in kan doen..