Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonna schreef:Gefeliciteerd Desi! Waar heb je een huis gekocht?
Ik kan mij het gevoel ook wel goed voorstellen. Hier voelt het ook allemaal nog een beetje onwerkelijk. Aan de andere kant ook meteen wel weer heel serieus nu met het regelen van de hypotheek en dergelijke.
desi92 schreef:Bonna schreef:Gefeliciteerd Desi! Waar heb je een huis gekocht?
Ik kan mij het gevoel ook wel goed voorstellen. Hier voelt het ook allemaal nog een beetje onwerkelijk. Aan de andere kant ook meteen wel weer heel serieus nu met het regelen van de hypotheek en dergelijke.
99% zal het niet kennen maar heb een huis in 's-heerenberg gekocht.
Het is inderdaad nog beetje onwerkelijk. En inderdaad nu druk met het geregel.
Bonna schreef:In welke regio zoek jij MizzMontana?
Ik ben de hoop een beetje aan het verliezen.. We hadden 4 geschikte huizen gezien: huis 1 was prima, maar zagen we ons gewoon niet wonen. De straat voelde niet goed. Huis 2 een te groot klus project. Huis 3 was perfect, maar helaas al binnen 3 dagen voor onze neus verkocht. Onze hoop gevestigd op huis 4 en een bod gedaan. Deze was geaccepteerd, maar helaas is het huis niet door de bouwkundige keuring gekomen![]()
. De fundering is slecht en de constructie moet flink verbeterd voor je er in kan... Nu zijn we helaas weer terug bij af.
Ook priizengekte hier en er komt gewoon niets te koop wat binnen onze zoekrange valt.
Nouja, morgen weer een nieuwe dag zullen we maar zeggen
Bonna schreef:Anouk, een groter cliché is er niet, maar het komt dus echt allemaal goed![]()
Wij gaan vrijdag het koopcontract tekenen