Persoonlijk zou ik een paar assesoires in een opvallende kleur er nog mooi bij vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:ziviaantje, ik ga even op de bon kijken hoe ze ook alweer heten!
Helaas heb je er niets aan waar ik ze gekocht heb.... Had je het bedrijf aan willen raden, maar ze zijn helaas begin dit jaar faiiet gegaan![]()
We hebben ze o.a. ook gezien bij Groen uit Bleiswijk (waren daar wel een stuk duurder)
Super kwaliteit, je kunt ze ook buiten leggen!
Miesemuisje schreef:dat ik dit topic nog nooit tegen ben gekomen.. ik lees vanaf nu ook mee! Zal zo t huis eens op gaan ruimen,kan ik hier ook wat foto's plaatsen!
edit: hierbij vast de woonkamer!
[ Afbeelding ]
HorseyDude schreef:Miesemuisje schreef:dat ik dit topic nog nooit tegen ben gekomen.. ik lees vanaf nu ook mee! Zal zo t huis eens op gaan ruimen,kan ik hier ook wat foto's plaatsen!
edit: hierbij vast de woonkamer!
[ Afbeelding ]
BESPEUR IK DAAR EEN PS4 IN DAT KASTJE???![]()
![]()
Marley schreef:Ik heb op fb iemand geliked die echt de meest geweldige muurschilderingen maakt op kinderkamers.... ze heeft alleen een wachttijd van 9maandenEn wij hebben best een kleine babykamer dus dan is zo'n schildering ook niet echt geweldig. Mochten we ook verhuizen dan wil ik dat zij wel wat komt doen op de kinderkamer
Had je de vloer nooit gezien Kentaro? is misschien ook wel lang geleden hier geplaatst toen we em hier net hadden. De katten zijn er uiteraard op uitgezocht