Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Wij hebben zelfs kattenstront makkelijk van het kunstgras kunnen krijgen met een hogedrukspuit, een schrobber met dettol en weer de hogedrukspuit![]()
Verbena ga ik even naar kijken!
[EDIT]
Hmm lijkt mij dat die andere bloempjes heeft. Deze blaadjes zijn echt gevormd als een viooltje, maar verder is ie dus heel anders
Vjestagirl schreef:Mijn buren hebben kunstgras. Toen ze het erin legden lag het super mooi strak (professioneel laten leggen), nu zie je toch plooien, komen er hoekjes omhoog etc. Hij staat t ook regelmatig te stofzuigen, en sorry, ik vind dat je er dan uitziet als malle eppie...
Liselot schreef:Hovenier was hier vorige week voor het ontwerp en hij kon zich enorm goed vinden in wat ik al bedacht had.
Hij gaat het nu verder uitwerken en een prijs maken, ben echt enorm benieuwd of ze het in budget kunnen doen of dat we het toch zelf moeten gaan doen.
Hij was helemaal enthousiast omdat wij wat anders willen dan wat nu hip is![]()
Als hij de ontwerpen doorstuurt zal ik ze wel delen
En weet iemand wat voor plant dit is? Indentificatieapp weet het niet
[ [url=m/crLr5z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neonlight schreef:Dus toch voor graszoden gekozen? Verstandig, ziet er nu ook heel af uit en nu kun je ook meer al genieten van de tuin.
Wat me wel opvalt is dat je leilindes in de grasmat nu staan, dat is niet goed. Mag geen gras om de boom heen staan, moet een ronde open blijven. In ons boekje wat we bij onze leibomen hebben gekregen (met uitleg hoe te planten en hoe te verzorgen en hoe te snoeien etc) stond dit ook in. Op internet kan ik onder andere het volgende vinden: https://www.facebook.com/notes/wim-van- ... 626134176/ en https://bosmaboomkwekerij.nl/tuintips/p ... en-planten.
Liselot schreef:Hovenier was hier vorige week voor het ontwerp en hij kon zich enorm goed vinden in wat ik al bedacht had.
Hij gaat het nu verder uitwerken en een prijs maken, ben echt enorm benieuwd of ze het in budget kunnen doen of dat we het toch zelf moeten gaan doen.
Hij was helemaal enthousiast omdat wij wat anders willen dan wat nu hip is![]()
Als hij de ontwerpen doorstuurt zal ik ze wel delen
En weet iemand wat voor plant dit is? Indentificatieapp weet het niet
[ [url=m/crLr5z.jpg]Afbeelding[/url] ]
karuna schreef:Alles heeft een laagje,1,5 zak leeggemaakt vandaag. 60 m2 of meer misschien wel Pffffff
[ [url=m/EciYf0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fDZOWW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ItB7cI.jpg]Afbeelding[/url] ]