Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Hier ook problemen met hotmail, dus ik hoop dat het zich vanzelf oplost..
Ik heb gisteren voor het eerst een clean install gedaan bij mijn 2010 imac, en ik sta er echt van te kijken hoe veel sneller hij weer isHij startte vrij langzaam op maar verder was hij nog hartstikke snel, maar nu voelt ie echt weer aan als nieuw
![]()
Nu lees ik wel eens dat mensen dat vaker doen, bijvoorbeeld bij elke upgrade naar een nieuw OS. Zijn hier ook mensen die dat doen?
8nnemiek schreef:Ik heb nu al mijn belangrijke bestanden, mails, sleutelhanger, instellingen enzo e.....
Joanieke schreef:Iphone SE is zowat dezelfde telefoon als de 6S... Zelfde chip etc... Zou dus helemaal niks uit hoeven te maken qua updates tussen deze twee telefoons..
HorseTimeXL schreef:Joanieke schreef:Iphone SE is zowat dezelfde telefoon als de 6S... Zelfde chip etc... Zou dus helemaal niks uit hoeven te maken qua updates tussen deze twee telefoons..
Ah oke. Wan toen ik destijds mn eerste iPhone koos zei iedereen dat ik niet de iPhone 3 of 4 (weet niet meer zeker) niet zou moeten doen want die zouden op een gegeven moment niet kunnen worden geüpdatet maar jij denkt dat die SE dat niet zo snel krijgt de komende 2 jaar? Want dat zou ik best fijn vinden ook omdat ik de grote van de SE veel prettiger vind.