Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kellyxx schreef:Hoi,
Mijn samsung S4 is een beetje op. Nu de zoektocht naar een andere telefoon.
Ik zit zelf te kijken naar een Sony Xperia Z5 of een Iphone SE.
Samsung durf ik eigenlijk niet echt meer aan, omdat hij snel uitvalt en de accu snel leeg is.
Hebben jullie tips?
Samsung durf ik eigenlijk niet echt meer aan, omdat hij snel uitvalt en de accu snel leeg is.
Hebben jullie tips?
Hebben jullie tips?
Amable schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen met de Huawei P9 LiteZit vreselijk in dubio welke telefoon de nieuwe wordt. Wil het liefst niet meer dan rond de 200 uitgeven met een max naar 300, maar wel graag een goed, snel en fijn toestel.
_mexx_lady_ schreef:Grrr aanrader.. Kies nooit voor een Oneplus two! Wat een prul en daar heb ik 400 euro voor neergeteld nog geen jaar geleden.
Traag, 'komt vast, valt zomaar uit en nu opeens maakt hij thuis geen verbinding meer met wifi.
Mijn broer kan gewoon wel, en bij mijn vriend maakt hij gelukkig wel nog verbinding.
Vreselijk mobiel is het gewoon..
Iemand hetzelfde probleem met deze mobiel?
linnie050 schreef:[ [url=m/EQfz2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HFo0jN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betekend die 16 gb?
Is dat wat je kan opslaan aan ruimte?
Is 16 gb veel?
chaanttaall schreef:Hallo!
Zojuist kreeg ik een berichtje dat ik mijn abonnement kan verlengen dus ik ben op zoek naaar een nieuwe mobiel.
Mijn oog valt al een tijdje op de Samsung Galaxy S7 Edge maar ik wil toch nog even verder kijken. Welke telefoons kan ik hier mee vergelijken? En wat zijn jullie ervaringen met de Samsung Galaxy s7 Edge en vergelijkbare telefoons?
Alvast bedankt!