@Janine: je hebt gelijk hoor, maar dat spullen netjes opruimen in andere daarvoor bestemde ruimtes...met 2 kinderen in huis..en let's face it: mijn eigen loyale schoenencollectie...

I just need to Marie Kondo my hallway

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liekec schreef:Amber_anne schreef:Wij hebben een kapstok gehaald die eigenlijk gelijk is aan deze. Staat heel leuk in de gang en super handig
[ [url=m/z8bRkE.png]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben ook zo een, staat heel rustig vind ik zelf omdat alles op een plek is in je hal!
[ [url=m/cPY6na.jpg]Afbeelding[/url] ]
MamaMiesje schreef:Moet écht een hele ondiepe kast zijn, minder dan 40 cm diep, want anders kun je haast de voordeur niet open doen.
@Janine: je hebt gelijk hoor, maar dat spullen netjes opruimen in andere daarvoor bestemde ruimtes...met 2 kinderen in huis..en let's face it: mijn eigen loyale schoenencollectie...We zijn gewoon sloddervossen
We komen om in de schoenen, jassen en tassen en sjaals en handschoenen en al die paardenmeuk
I just need to Marie Kondo my hallway![]()
MamaMiesje schreef:Moet écht een hele ondiepe kast zijn, minder dan 40 cm diep, want anders kun je haast de voordeur niet open doen.
@Janine: je hebt gelijk hoor, maar dat spullen netjes opruimen in andere daarvoor bestemde ruimtes...met 2 kinderen in huis..en let's face it: mijn eigen loyale schoenencollectie...We zijn gewoon sloddervossen
We komen om in de schoenen, jassen en tassen en sjaals en handschoenen en al die paardenmeuk
I just need to Marie Kondo my hallway![]()
MamaMiesje schreef:NopeNog geen meter breed en daar binnenin moeten de buitendeur en de wc deur nog openslaan, plus 1 trapje naar beneden aan het einde en de trap naar de bovenverdieping.
[ [url=m/YGyRlx.jpg]Afbeelding[/url] ]
noviceh schreef:Wat een hopeloze gang voor bergruimte Mamamiesje! Op deze blog vind je misschien ook tips? https://www.ikwoonfijn.nl/smalle-hal-inrichten-15-tips/
Als je een handige man hebt, kan hij misschien de voordeur verplaatsen? Naast de deur zie ik namelijk een smal raampje? Deze ruimte kan mooi van pas komen op de korte muur achter de deur (als in: deur staat open). Verder kunnen er misschien jassen elders worden opgeborgen die nu niet worden gebruikt? Ik zou trouwens ook de lambrisering eraf halen. Scheelt toch weer iets aan ruimte en geeft een ruimtelijker effect.
Charlotte446 schreef:Hier een Belling fornuis van 90cm breed met 5 pitten. De wok zit in het midden en wij hebben hele grote pannen, maar het past primaAlleen met de mega stoofperen pan blijft er weinig ruimte over bij een 2e pit aan de zijkant.
Mijn voorkeur gaat uit naar het midden, ziet er mooier uit vind ikmaar het zal denk ik ook schelen met de spetters op het aanrecht. Ik probeer daarom altijd zoveel mogelijk in het midden te koken.
Misschien een papieren/kartonnen vorm in de grootte van je pan/pannen meenemen naar de winkel om te passen?