Vanmorgen al met flinke hoofdpijn opgestaan, denk door het weer. Het is hier droog, maar wel bewolkt en ik vind het raar, soort van benauwd weer. Het is niet echt benauwd, maar ik weet er geen beter woord voor.
Het regent hier sinds een uur of 2. En er is al heul veul gevallen De bak is inmiddels weer een zwembad. Maar goed, gisteren gras binnen gereden Dus het mocht nu water krijgen. De volgende snee is voor de paarden. Groeizaam weertje dus.
Wat een regen, afgelopen nacht al hele nacht en vandaag ook een uur of 4 hard doorregenen. Goed voor de natuur maar kom maar door met die 30 graden haha
Cinnepin
Geplaatst: 06-06-22 18:35
Wildgirl schreef:
Wat een regen, afgelopen nacht al hele nacht en vandaag ook een uur of 4 hard doorregenen. Goed voor de natuur maar kom maar door met die 30 graden haha
In de loop van de middag komt er koelere lucht vanuit de Noordzee las ik, en je eigen niet te druk maken in de schaduw blijven . Maar goed het is ook zeker niet mijn lievelings temperatuur
Marcella
Geplaatst: 15-06-22 08:22
Maximaal 20/22 is beter en eigenlijk ook al te warm.
Ik zit super erg te twijfelen. Het is 10 minuten van stal en ik zal er rond 15 minuten op zitten. Maar het is wel.echt super warm en mijn fries is al zo snel uitgeblust. Ik wacht even af of ze de startlijst nog aanpassen anders toch maar afmelden denk ik
Hier zaterdagmiddag een hardloopwedstrijd op een racecircuit. tempo maar flink aanpassen en lekker kalm aan. Is de allerlaatste editie, dus er dan maar onderweg een feestje van maken ipv te gaan voor een snelle tijd.