MizzMontana schreef:desi92 schreef:Heb een tegenbod gekregen, onder de vp. Alleen de aanvaarding is een dinnegetje. Ze hebben een nieuwbouwproject op het oog die waarschijnlijk medio 2018 wordt opgeleverd. De makelaar had het erover dat hij het gezin tijdelijk ergens anders onder kan brengen begin 2018.
Maandag heb ik weer een bezichtiging en bel ik ook de bank weer even hoe dit zit. Ik begreep namelijk dat een hypotheek maar een bepaald aantal maanden geldig is.
Nu veranderd er in 2018 ook het een en ander qua hypotheek.
Iemand hier al ervaring met het kopen van het huis was pas later aanvaard kan worden ?
Dit is een beetje in de richting van de vraag die ik hier laatst ook stelde over wanneer je hypotheek start. Ik heb er daarna nog wat op gegoogled en als ik het goed begrepen heb is de offerte na tekenen standaard 2 tot 6 maanden geldig maar zijn er ook banken bij waar je (vaak tegen meerprijs) de overdracht zelfs na 12 maanden kunt doen.
Ah thanks dan ga ik even verder terug lezen. Ik neem maandag sowieso nog contact op met de bank hierover en in de avond nog een tweede bezichtiging.
Wat fijn amanda! Gefeliciteerd !