[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cynthiar

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:03

Vasthouden tot je het apple logo ziet.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:11

Solaria_Liz schreef:
Edit; reset gevonden. Helaas na de reset precies hetzelfde. Geen geluid als ik gebeld word

Sorry dat ik zo inbreek ,maar dat had ik laatst ook .
Heb je " niet storen aan staan " ?
Als je van onder naar boven veegt heb je optie vliegtuig modus , WiFi , Bluetooth , maantje ( niet storen ) ,
Tweede plaatje in bijgevoegde link .
https://support.apple.com/nl-be/HT204321

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:05

Het niet storen doe ik alleen 's nachts. Zodra ik wakker word haal ik het weer weg.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:06

Als je muziek afspeelt, hoor je dan wel wat?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:11

Hier ook een iPhone 7, maar wel gewoon met geluid.
Heb je de nieuwe iOS al geïnstalleerd?

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:49

Ja ik kan filmpjes kijken en muziek luisteren. Daar doet het geluid het wel. De nieuwste IOS is geinstalleerd.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:54

De batterij van m'n 6s blijft gewoon slecht. Soms kan ie 1,5 dag mee, en soms 0,5 dag. En dan bedenkt ie ineens om van 75 naar 45 te gaan enzo.
Nieuwste iOS is geïnstalleerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:55

Die van mijn 6 is ook drama. Op 80% valt hij uit en gaat pas weer aan als ik hem aan de lader leg. Wordt ondertussen echt vervelend := Mag gelukkig begin april een nieuwe uitzoeken, dan ga ik voor de 7 plus.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:57

_Judith schreef:
Hoi!
Ik heb een aantal nummers in mijn iTunes bibliotheek (iMac) staan, maar deze zou ik graag op mijn Android telefoon willen hebben. Weten jullie of dat mogelijk is en zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? :)

De daadwerkelijke bestanden staan in je itunes folder in je finder. Waarschijnlijk onder Muziek, iTunes, iTunes media, muziek. Vervolgens kun je die bestanden naar je Android kopieren, zoals dat bij android normaal gesproken werkt. Geen idee hoe.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:58

Ik heb twee weken geleden de batterij van m'n 6 laten vervangen en sindsdien is ie weer als vanouds :) kostte iets van 59 bij een winkel voor mobiele telefonie in de stad, dus niet bij Apple zelf, maar ben wel heel blij met het resultaat.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:18

Shiloh schreef:
_Judith schreef:
Hoi!
Ik heb een aantal nummers in mijn iTunes bibliotheek (iMac) staan, maar deze zou ik graag op mijn Android telefoon willen hebben. Weten jullie of dat mogelijk is en zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? :)

De daadwerkelijke bestanden staan in je itunes folder in je finder. Waarschijnlijk onder Muziek, iTunes, iTunes media, muziek. Vervolgens kun je die bestanden naar je Android kopieren, zoals dat bij android normaal gesproken werkt. Geen idee hoe.

Apple en Android? >;)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 16:30

Es_ther schreef:
De batterij van m'n 6s blijft gewoon slecht. Soms kan ie 1,5 dag mee, en soms 0,5 dag. En dan bedenkt ie ineens om van 75 naar 45 te gaan enzo.

Check even of je 6s in aanmerking komt voor het gratis vervangen... Die van mij gaat eigenlijk prima maar mag m toch laten vervangen...

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:55

Solaria_Liz schreef:
Ja ik kan filmpjes kijken en muziek luisteren. Daar doet het geluid het wel. De nieuwste IOS is geinstalleerd.

Mmm vreemd, dan zou ik toch nog even je instellingen allemaal na lopen en/of deze terug zetten daar fabrieksinstellingen? Weet niet of er een fout kan zitten in de software, heb hier ook nog nooit over gehoord..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:10

Sodera schreef:
Es_ther schreef:

Check even of je 6s in aanmerking komt voor het gratis vervangen... Die van mij gaat eigenlijk prima maar mag m toch laten vervangen...

Zelfde hier weer, maar mijn batterij is al wel vervangen...

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:09

Lous schreef:
Shiloh schreef:

Apple en Android? >;)

Helaas... zou heel graag een iPhone willen, maar ze zijn nog even iets te prijzig voor mij ;(

Had ondertussen inderdaad gevonden dat ik de muziek in een map kan kopiëren, maar nu moet ik alleen nog even vinden waar ik ze dan in moet plakken.. want dat lukt tot nu toe nog niet :+ (ik ben niet zo technisch haha)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 09:53

Ik vroeg me af, gebruiken jullie die twee staps authenticatie? Mij lijkt het heel onhandig...

Oh, en kan een ouwe 4s volledig zonder itunes werken? Mn moeder heeft een rare android maar heeft verder geen eisen aan een telefoon anders dan bellen en appen. Dan kan ik toch mijn oude 4 leeghalen en aan haar geven, zonder dat ze m aan Itunes hoeft te hangen ofzo?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 11:49

Cer schreef:
Ik vroeg me af, gebruiken jullie die twee staps authenticatie? Mij lijkt het heel onhandig...

Oh, en kan een ouwe 4s volledig zonder itunes werken? Mn moeder heeft een rare android maar heeft verder geen eisen aan een telefoon anders dan bellen en appen. Dan kan ik toch mijn oude 4 leeghalen en aan haar geven, zonder dat ze m aan Itunes hoeft te hangen ofzo?

Ja kan, denk dat je dan alleen even een Apple account aan moet maken voor haar. Anders gaat hij daar denk ik constant om vragen..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:18

Sinds de laatste iOS update krijg ik geen meldingen meer van de AppStore dat er updates zijn voor mijn apps. Iemand enig idee hoe ik die meldingen terug kan krijgen? Want ik vond het wel prettig dat er rode cijfertjes bij m'n AppStore verschenen als er iets te updaten viel. Nu kom ik er na een paar weken achter en dan heb ik minimaal 10 apps die ik 1 voor 1 mag updaten (ivm beperkte vrije geheugen ruimte).
Automatisch updaten wil ik niet.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 11:58

Ik heb gister mijn iphone geupdate, maar nu doet de zaklamp het niet meer? Bij het omhoog swipen is dat icoontje is zeg maar grijs en kan ik niet aanklikken.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:47

eilleen333 schreef:
Ik heb gister mijn iphone geupdate, maar nu doet de zaklamp het niet meer? Bij het omhoog swipen is dat icoontje is zeg maar grijs en kan ik niet aanklikken.

En nu is Mn scherm ineens heel donker ondanks dat die slider op zijn lichtste staat? Ik zie hem soms verspringen, maar die slider beweegt dan niet.

Dit is allemaal sinds de update

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:55

Dat laatste had ik ook bij m'n iPhone 6. Elke 25% van de batterij die eraf ging sprong hij een stukje donkerder.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:59

Emmaa_ schreef:
Dat laatste had ik ook bij m'n iPhone 6. Elke 25% van de batterij die eraf ging sprong hij een stukje donkerder.

Hoe heb je dar uiteindelijk opgelost?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 15:00

Niet, ik ben overgestapt naar een andere telefoon :') Sorry, volgens mij is het een automatische functie om de batterij enigszins te sparen, maar ik kon niet vinden of ik het ergens kon uitschakelen ofzo. Vond het wel schijtirritant.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 15:38

Emmaa_ schreef:
Niet, ik ben overgestapt naar een andere telefoon :') Sorry, volgens mij is het een automatische functie om de batterij enigszins te sparen, maar ik kon niet vinden of ik het ergens kon uitschakelen ofzo. Vond het wel schijtirritant.

Hij is nu weer normaal. Ik zette het scherm weer aan en ineens kon ik weer wat zien. Batterij was niet leeg overigens.
Naja, even in de gaten houden

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 16:05

Night shift misschien?