Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solaria_Liz schreef:Edit; reset gevonden. Helaas na de reset precies hetzelfde. Geen geluid als ik gebeld word
_Judith schreef:Hoi!
Ik heb een aantal nummers in mijn iTunes bibliotheek (iMac) staan, maar deze zou ik graag op mijn Android telefoon willen hebben. Weten jullie of dat mogelijk is en zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Shiloh schreef:_Judith schreef:Hoi!
Ik heb een aantal nummers in mijn iTunes bibliotheek (iMac) staan, maar deze zou ik graag op mijn Android telefoon willen hebben. Weten jullie of dat mogelijk is en zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
De daadwerkelijke bestanden staan in je itunes folder in je finder. Waarschijnlijk onder Muziek, iTunes, iTunes media, muziek. Vervolgens kun je die bestanden naar je Android kopieren, zoals dat bij android normaal gesproken werkt. Geen idee hoe.
Es_ther schreef:De batterij van m'n 6s blijft gewoon slecht. Soms kan ie 1,5 dag mee, en soms 0,5 dag. En dan bedenkt ie ineens om van 75 naar 45 te gaan enzo.
Nieuwste iOS is geïnstalleerd
Solaria_Liz schreef:Ja ik kan filmpjes kijken en muziek luisteren. Daar doet het geluid het wel. De nieuwste IOS is geinstalleerd.
Sodera schreef:Es_ther schreef:De batterij van m'n 6s blijft gewoon slecht. Soms kan ie 1,5 dag mee, en soms 0,5 dag. En dan bedenkt ie ineens om van 75 naar 45 te gaan enzo.
Nieuwste iOS is geïnstalleerd
Check even of je 6s in aanmerking komt voor het gratis vervangen... Die van mij gaat eigenlijk prima maar mag m toch laten vervangen...
Lous schreef:Shiloh schreef:De daadwerkelijke bestanden staan in je itunes folder in je finder. Waarschijnlijk onder Muziek, iTunes, iTunes media, muziek. Vervolgens kun je die bestanden naar je Android kopieren, zoals dat bij android normaal gesproken werkt. Geen idee hoe.
Apple en Android?
Cer schreef:Ik vroeg me af, gebruiken jullie die twee staps authenticatie? Mij lijkt het heel onhandig...
Oh, en kan een ouwe 4s volledig zonder itunes werken? Mn moeder heeft een rare android maar heeft verder geen eisen aan een telefoon anders dan bellen en appen. Dan kan ik toch mijn oude 4 leeghalen en aan haar geven, zonder dat ze m aan Itunes hoeft te hangen ofzo?
eilleen333 schreef:Ik heb gister mijn iphone geupdate, maar nu doet de zaklamp het niet meer? Bij het omhoog swipen is dat icoontje is zeg maar grijs en kan ik niet aanklikken.
Emmaa_ schreef:Niet, ik ben overgestapt naar een andere telefoonSorry, volgens mij is het een automatische functie om de batterij enigszins te sparen, maar ik kon niet vinden of ik het ergens kon uitschakelen ofzo. Vond het wel schijtirritant.