Bagheera_206 schreef:Ik heb inmiddels al een hoesje voor mijn toekomstige S7 gekocht.Nu de telefoon nog iets in prijs dalen en dan kan ik hem kopen!
Mediamarkt van 699 naar 633

Dus zakt al aardig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Mijn S5 is dood![]()
, kreng kuurde toch alleen maar. Scherm stuk , adios rotding
Nu zoek ik in principe :
-hufterproof (samsung gio heeft een paard op lopen staan , heeft gezwommen en pleurde vandaag weer en yes he is alive nog steeds , alleen ja batterij lam en heel klein) werk op een melkvee bedrijf en hoesjes gaan enorm stinken
-niet te klein , moet het wel kunnen zien
-appen-fb-bokken![]()
-geen ei phone , en liefst ook geen kurende samsung ><
-liefst waterproof
Budget is als aan mij ligt rond de 200 euro
Sem_ schreef:Samsung Galaxy S6 had ik (tot hij afgelopen week in de wc viel), super fijne telefoon! Makkelijk in
gebruik, geen kuren en ook een lange batterijduur. Nu heb ik een Nexus 5X gekocht, stukje goedkoper,
maar ook android en goede reviews. Alleen het scherm is niet zo mooi als die van de Samsung Galaxy S6.
Mijn moeder heeft de Samsung Galaxy S5 Neo en die is volgens mij ook fijn!
Noblesse_ schreef:Camera is goed genoeg vind ik! Maakt scherpe foto's met mooie kleuren. Alleen in het donker wat minder.
Ik heb hem eigenlijk nog niet zo heel lang dus ik kan niet echt iets zeggen over de snelheid na enkele jaren, maar tot nu toe slaat de mijne niet tegen in elk geval.
De achterkant is niet van glas.
In de tijd dat ik hem heb is hij één keer vast gelopen, was ook weer snel opgelost door even op de aan-toets en de volumeknop te drukken.
ikkuhh90 schreef:Ik zit te overwegen om de Samsung J5 te gaan kopen. Heeft iemand hier ervaring mee?