Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Oh leuk, ben benieuwd? Foto als de kast er nog is?
VanHuisUit schreef:Ik heb beeld Faelynn
Citaat:Oh leuk, ben benieuwd? Foto als de kast er nog is?
Neeee de kast was al verkocht ...![]()
Voor de liefhebbers: het was een Braakman die dingen zijn ook zo ontzettend gewild.
Doorgereden naar erg mooie meubelzaak maar dat vind ik toch te duur...![]()
Dus nog maar ff doorzoeken.
Ik hou enorm van de sauna / spa. Maar niet als het super druk is hoor, dan krijg ik het benauwd van al die mensen zo dicht op me en zooo... tja... bloot enzo
VanHuisUit schreef:Mijn idee Suzanne F. Sommige dingen moet je niet op willen bezuinigen.
Ja je kunt op de hulp bezuinigen en alles weer zelf gaan doen, dat scheelt ook veel maar wel beetje sneu voor je hulp.
Goede hulp is wel goud waard...
Maar ik denk dus als je je een hulp kunt veroorloven dan is een nieuwe stofzuiger, waar zij goed mee kan werken ook gewoon mogelijk, nu moet zij vooral met het kapotte apparaat werken begrijp ik?
Ik ga zo naar een vintage / kringloop winkel waar ik een mega mooie buffetkast heb gezien. Hoop er nog wat geld vanaf te kunnen pingelen... en hoop dat hij er nog is
Citaat:Is dat zo'n vintage model kast? Wat jammer dat hij weg was!!
poes schreef:De huidige bewoners blijven er nog een jaar in en dan gaan we een grote verbouwing doen. Ons huis moet binnen twee jaar na aankoop van het nieuwe huis verkocht zijn om registratie rechten op 3% ipv 12% te houden. Dus we mikken op anderhalf à 2 jaar. Spannend![]()
En jullie?
JudithO schreef:poes schreef:De huidige bewoners blijven er nog een jaar in en dan gaan we een grote verbouwing doen. Ons huis moet binnen twee jaar na aankoop van het nieuwe huis verkocht zijn om registratie rechten op 3% ipv 12% te houden. Dus we mikken op anderhalf à 2 jaar. Spannend![]()
En jullie?
Wauw, dat duurt echt nog heel lang zeg...
Hier nog geen datum bekend! Hopelijk deze zomer nog. Eind juli moeten we uit dit huis, want dan komen er nieuwe huurders in. Dus best beetje spannend zo
PSvanlot, een houtkachel! Oh die mis ik zo... Gelukkig hebben we die straks ook weerHet huis is zelfs volledig houtgestookt, al gaan we de hout-cv vervangen voor een pellet-cv.