Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoyCiej007 schreef:Tip:
Gratis 1x Maggi Soep in Zak uitproberen; 100% cashback
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Ik vind het erg lekkere soepen, ook de tomatenkruidensoep en de tomatencremesoep; die vind ik meestal te zuur/muffig van andere merken, deze hebben dat niet.
Deze soepen zijn ook wel eens bij Scoupy in de actie geweest.
Banyu schreef:JoyCiej007 schreef:Tip:
Gratis 1x Maggi Soep in Zak uitproberen; 100% cashback
https://www.nestlepromoties.nl/promotie ... index.html
Ik vind het erg lekkere soepen, ook de tomatenkruidensoep en de tomatencremesoep; die vind ik meestal te zuur/muffig van andere merken, deze hebben dat niet.
Deze soepen zijn ook wel eens bij Scoupy in de actie geweest.
Geldt dit ook nog als je al eens keer hebt meegedaan?
Citaat:Hoe vaak mag ik mee doen? antwoord: Per rekeningnummer en e-mail adres mag je 1x meedoen.
Das niet duur, zeg. Hebben ze bij ons nooit.
Er staat een bak met broden die weg moeten, die kosten meestal 25 cent.. en een bak in de koeling met vlees en vleesvervangers enzo, die kosten 25 of 50 cent per stuk. Elke klant mag maximaal twee producten uit elke bak meenemen. De bak in de koeling is hier meestal leeg, maar bij het brood vind ik regelmatig nog een paar broden. joyce_eddy schreef:De prijzen zijn ook niet echt grappig meer.
Net wel bij de outlet van “die grenze” geweest. Daar 4 pakken douchegel,6 pakken tandpasta, wat lekkere dingetjes, toilet papier gehaald voor €8,20! Dat is dan weer een fijne besparing
), dan weet ik precies wat ik moet halen, hoef ik niet steeds naar de winkel en geen stress om elke dag te bedenken wat we moeten eten Erres schreef:Goh, waarom hebben ze dat bij onze Lidl niet?![]()
![]()
Het helpt ook dat ik in het weekend alvast een weekmenu opschrijf( je hebt er zelfs speciaal een boekje voor), dan weet ik precies wat ik moet halen, hoef ik niet steeds naar de winkel en geen stress om elke dag te bedenken wat we moeten eten