[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:53

Dorus schreef:
DePaardenman schreef:
Kan toch gewoon in de standaard agenda? Account toevoegen en alleen agenda aanvinken, rest niet.

Dat zou ik ook verwachten. Zo heb ik de Gmail kalender van manlief op m'n telefoon staan zonder zijn email.

Kon er nu pas naar kijken en dit werkt! Ik dacht gewoon te moeilijk. Opgelost door inderdaad een 2e mailaccount (Outlook) toe te voegen, mail uit te schakelen en in de agenda-app wel de agenda van dat Outlook account te importeren. Bedankt!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:56

GaitMonster schreef:
Ik heb toch de SE besteld, na heel veel twijfelen, heeft oa de prijs en het geheugen toch de doorslag gegeven.
Ik hoop hem morgen te ontvangen. Alleen nu zit ik met mijn foto's en apps. Ik heb nu geen Icloud aanstaan, omdat mijn opslag, voor gratis gebruik, te klein is.

Als ik hiervoor een ITunes kaart koop en deze Icloud ruimte ophoog hoop ik dat het wel lukt. Maar staan mijn foto's en gegevens zoals notities en apps dan allemaal via de wifi ook weer op mijn nieuwe telefoon? Ik kan niet helemaal duidelijk vinden hoe dit nu werkt.

Je kan aan zetten wat je wel en niet in je iCloud reservekopie wil meenemen, als je dat hebt, reservekopie van je oude foon maken.
Als je je nieuwe telefoon aan zet en in gaat stellen, kies dan voor het terugzetten van je iCloud reservekopie. Op die manier staat alles wat je zelf hebt geselecteerd ook op je nieuwe telefoon.
Bij mij duurde dat terugzetten lang, dus neem er de tijd voor en ben niet bang dat je een bepaalde app nog niet kan gebruiken.
Ik heb m'n oude 6 drie weken geleden ingeruild voor een 7 plus, dus ik heb dit recent nog op deze manier gedaan...ik was niks kwijt.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:58

Ik heb dit weekend mijn SE ontvangen en ben er heel erg blij mee! Ik raad iedereen die geen groot scherm wil, deze telefoon aan. Voor zover ik dat natuurlijk kan beoordelen na 3 dagen gebruik :Y)

Hoe het zit met gegevens over zetten weet ik niet. Ik houd mijn telefoon sowieso vrij leeg en foto's zet ik eens in de zoveel tijd handmatig over naar de harde schijf van mijn computer. Het enige dat ik over hoefde te zetten, waren de contacten. Die paar apps die ik op mijn oude telefoon nog had, downloadde ik wel opnieuw.

Sodera

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 23:13

Je kunt ook op je PC via iTunes een reservekopie maken en die terugzetten op je nieuwe telefoon. Dan is letterlijk alles overgezet van de oude naar de nieuwe telefoon en dit kost ook geen geld.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 02:19

Sodera schreef:
Je kunt ook op je PC via iTunes een reservekopie maken en die terugzetten op je nieuwe telefoon. Dan is letterlijk alles overgezet van de oude naar de nieuwe telefoon en dit kost ook geen geld.

Zo doe ik het inderdaad ook! :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 11:09

Joanieke schreef:
Sodera schreef:

Zo doe ik het inderdaad ook! :)

Ben iTunes aan het downloaden, eens kijken of dat gaat lukken.
Als ik de foto's gewoon op mijn pc probeer te zetten krijg ik steeds melding dat de parameter onjuist is, dus dat gaat niet lukken.
Nieuwe poging met iTunes. Kan ik ze via iTunes ook als afbeelding op mijn pc zetten?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:20

Iemand wel eens een iPhone 6 schermpje laten repareren ergens anders dan bij Apple?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 19:24

Mavelle schreef:
Iemand wel eens een iPhone 6 schermpje laten repareren ergens anders dan bij Apple?

ja al diverse keren, gaat prima hoor

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 20:20

Hier ook wel eens ergens anders laten repareren. Helemaal tevreden, niks van te zien dat het originele scherm er niet meer op zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 14:40

Ik probeer mijn oude iPhone te wissen, maar hij vraagt om een beperking-code? Kan mij niet herinneren dat ik dat ooit ingevoerd hebt, weten jullie hoe ik daar achter kan komen?

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 18:12

Oke bedankt!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:40

Mijn vader is zijn iPhone verloren.
Ik heb zoek mijn iPhone geïnstalleerd, maar die doet het niet omdat het toestel uit staat. Iemand nog tips hoe we hem ooit terug gaan vinden? Of is het een verloren zaak?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:11

eilleen333 schreef:
Ik heb zoek mijn iPhone geïnstalleerd, maar die doet het niet omdat het toestel uit staat. Iemand nog tips hoe we hem ooit terug gaan vinden? Of is het een verloren zaak?

Ligt eraan wie hem vind en of hij bereik heeft als die word opgeladen... Je kan alsnog een berichtje naar de iPhone toe sturen en als hij dan aan gaat komt dat berichtje meteen in beeld. Met een beetje geluk heeft een eerlijke vinder hem gevonden!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:36

eilleen333 schreef:

Bij mijn moeder was het verloren zaak op het moment dat het toestel uitgezet was. We hebben hem destijds vijf minuten kunnen volgen nadat ze ontdekte dat ze hem bij de viskraam had laten liggen. Daarna ging hij uit..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 02:24

Ah balen! Hopen dat ie alsnog gevonden wordt.. heb zelf geen tips voor zoek mijn iPhone helaas..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:48

Ik heb een IPod Nano ( laatste generatie) en luister graag ook naar de radio. Alleen dat lukt niet met mijn Beats by Dré Powerbeats 2.
Deze zijn Wireless, met mijn Urbeats lukt het uiteraard wel. Weet iemand of dit op te lossen is?
Anders zet ik ze denk ik te koop.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:34

Voor radio te luisteren heb je het draadje van een koptelefoon nodig als antenne. Die mis je bij wireless.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:03

Blijft toch raar aangezien je toch een draadje hebt, alleen deze zit dan niet in mijn Ipod. Deze loopt dus tussen de twee oordopjes.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:37

Ja dus geeft hij geen radio signaal door aan je ipod.
Als je een ipod nano in een speakerdock zet kan je ook geen radio luisteren (weet ik uit ervaring).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 13:38

Ik ben het nog even verder gaan onderzoeken, maar volgens info online zou het gewoon moeten kunnen. Ik kom er alleen niet helemaal uit.
Vandaag of morgen toch maar even naar de Amac.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 19:40

Dan ben ik benieuwe wat ze daar zeggen. Laat het even weten dan.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:06

Hoi!
Ik heb een aantal nummers in mijn iTunes bibliotheek (iMac) staan, maar deze zou ik graag op mijn Android telefoon willen hebben. Weten jullie of dat mogelijk is en zo ja, hoe kan ik dat voor elkaar krijgen? :)

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:27

Hoi allemaal.

Ik heb sinds kort voor het eerst een iphone. De iphone 7... alleen heb ik geen geluid als ik gebeld, geappt of gemaild word..de volume staat vol aan maar nog niets.. weet iemand hoe ik het geluid wel aan kan krijgen?

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:32

Solaria_Liz schreef:
Hoi allemaal.

Ik heb sinds kort voor het eerst een iphone. De iphone 7... alleen heb ik geen geluid als ik gebeld, geappt of gemaild word..de volume staat vol aan maar nog niets.. weet iemand hoe ik het geluid wel aan kan krijgen?

Staat je bel geluid ook aan? Niet toevallig op stil (schuifje aan de linker kant)? Reset al geprobeerd (home knop en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden tot je het apple logo ziet)?

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:45

Bel geluid staat op volledig geluid. Hoelang moet je het ingedrukt houden? Ik maak op een gegeven moment alleen maar screenshots als ik het na 30 sec ofzo maar los laat

Edit; reset gevonden. Helaas na de reset precies hetzelfde. Geen geluid als ik gebeld word