GaitMonster schreef:Ik heb toch de SE besteld, na heel veel twijfelen, heeft oa de prijs en het geheugen toch de doorslag gegeven.
Ik hoop hem morgen te ontvangen. Alleen nu zit ik met mijn foto's en apps. Ik heb nu geen Icloud aanstaan, omdat mijn opslag, voor gratis gebruik, te klein is.
Als ik hiervoor een ITunes kaart koop en deze Icloud ruimte ophoog hoop ik dat het wel lukt. Maar staan mijn foto's en gegevens zoals notities en apps dan allemaal via de wifi ook weer op mijn nieuwe telefoon? Ik kan niet helemaal duidelijk vinden hoe dit nu werkt.
Je kan aan zetten wat je wel en niet in je iCloud reservekopie wil meenemen, als je dat hebt, reservekopie van je oude foon maken.
Als je je nieuwe telefoon aan zet en in gaat stellen, kies dan voor het terugzetten van je iCloud reservekopie. Op die manier staat alles wat je zelf hebt geselecteerd ook op je nieuwe telefoon.
Bij mij duurde dat terugzetten lang, dus neem er de tijd voor en ben niet bang dat je een bepaalde app nog niet kan gebruiken.
Ik heb m'n oude 6 drie weken geleden ingeruild voor een 7 plus, dus ik heb dit recent nog op deze manier gedaan...ik was niks kwijt.