Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nynkee94 schreef:Sinds ik dit topic lees probeer ik ook wat te besparen, vorige maand is aardig gelukt. Gewoon 200 euro minder hahaha.
Maar waar kopen jullie brood? Vind 2 euro of meer best prijzig en er gaat hier wel 4 a 5 brood door heen. Ben je zo 8 euro al lichter voor brood.
Angelaa2 schreef:Nynkee94 schreef:Sinds ik dit topic lees probeer ik ook wat te besparen, vorige maand is aardig gelukt. Gewoon 200 euro minder hahaha.
Maar waar kopen jullie brood? Vind 2 euro of meer best prijzig en er gaat hier wel 4 a 5 brood door heen. Ben je zo 8 euro al lichter voor brood.
Wij kopen bijna nooit meer brood in de supermarkt. Meestal via toogoodtogo bij bakker bart bijv. Krijgen meestal genoeg brood en vriezen dat in.
Hier besparen we door Albert en een weekmenu iig al maanden op de lekkere dingen die je normaal in de winkel even gauw mee pakt
Nynkee94 schreef:Maar waar kopen jullie brood? Vind 2 euro of meer best prijzig en er gaat hier wel 4 a 5 brood door heen. Ben je zo 8 euro al lichter voor brood.