Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Bij cardservices kan jij je batterij laten vervangen in 1 dag... Zo lang kan je toch wel zonder.![]()
Is het geld waard, want die nieuwe batterij is fijn!
8nnemiek schreef:Voor mij was het een makkelijke keus; de SE had het perfecte formaat voor mij, past nog nét in mijn broekzakken, en ik vind het design gewoon veel mooier dan de nieuwe modellen. Doordat de SE kleiner is hoeft hij minder hard te rekenen en draaien apps er beter op dan op een grotere telefoon met hetzelfde geheugen zoals de 6s. En de prijs uiteraard.
Zelf gebruik ik de frontcamera echt nooit, en het touch screen met drukgevoeligheid lijkt me vooral fijn als je het al gewend bent, maar ik ken het niet en mis het dus ook niet
LiannePuthzy schreef:ik mag mijn abbodoment verlengen maar zit te twijfelen tussen de SE en de 6
wat zijn de voor en nadelen van bijde?
welke raden jullie aan?
Joanieke schreef:LiannePuthzy schreef:ik mag mijn abbodoment verlengen maar zit te twijfelen tussen de SE en de 6
wat zijn de voor en nadelen van bijde?
welke raden jullie aan?
Ik ben heel blij met mn SE![]()
Hoe lang wil je met het toestel doen? De SE gaat waarschijnlijk langer mee (ook met updates) omdat die in specificaties eigenlijk hetzelfde is als de 6S, maar dan kleiner..