Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Inderdaad. Los toestel met SO is er niets aan de hand met de nieuwe regels.
Bagheera_206 schreef:Stamper schreef:Ik zit simonly en de S7 los gekocht!
Dat wil ik ook gaan doen. Mijn Sim Only abobnement is in juni 2015 geëindigd, maar heb nog niets beters kunnen vinden. Ik wacht even tot de S7 onder de 500 - 550 euro zakt en dan ga ik er eentje los kopen.
ElineGC schreef:Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, heb nu de LG L90, die is me altijd erg goed bevallen. Hij heeft het 2 jaar gered maar begint nu kuren te krijgen.
Ik heb een aantal eisen:
-zelfde grootte ongeveer als huidige telefoon (4,7 inch)
-Goede front en gewone camera
-veel opslagruimte
-snel
-moet tegen een stootje kunnen
Ik houd zelf niet zo van een apple telefoon.
Niet verschrikkelijk duur (onder €300,-)
Mag eventueel ook met abonnement, ik wil ongeveer 500 mb en ongeveer 75 belminuten.
Wie weet welk merk wat voor mij zou zijn?
Calanthe schreef:Mijn Samsung galaxy s5 mini begint echt behoorlijke kwalen te krijgenvan ineens uitvallen, naar helemaal vastlopen, beeld ineens zwart... En dat apps ineens vastzitten en dan moet ik 10 min wachten totdat het scherm überhaupt gaat reageren
Ben het een beetje zat aan worden. Dus ben alvast aan het kijken naar een nieuwe mobiel... Oog viel voor de IPhone SE, maar weet het niet door de prijs... Telefoon moet echt wel minstens 2/3 jaar kunnen volhouden zonder dat die kwaaltjes krijgt (de telefoon die ik heb heb ik 11 maanden...)
Heb niet heel veel eisen, wel snel, goeie camera en batterij en geen vastloop gedoe (merk dat het vooral bij Samsung voorkomt, vorige Samsung had ook al een baggere batterij en kreeg ook al snel kwaaltjes, was wel de Galaxy Ace 3)
Ik sta voor veel open, wel liefst niet met de meest belachelijke prijs. Max denk ik 300/400, anders als er niks anders te vinden is 500...
Calanthe schreef:Mijn vorige telefoon was ook een Samsung, had hem denk ik, 2,5/3 jaar? Hij had ook kwaaltjes. Maar wel pas na 1,5 jaar gebruik.
Weet niet of ik bij Samsung wil blijven soms. Telefoon doet het prima maar heb toch echt minstens 1x per dag zo'n kwaaltje. (Zelfs na fabrieksstand) en als je telefoon dat elke dag doet, elke keer moet je of wachten totdat die reageert, of de batterij eruit doen omdat die het niet doet, word je dat snel zat
Misschien de nieuwere modellen van Samsung. Maar heb het idee dat er na een jaar of 1,5 alsnog de kwaaltjes naar boven komen
Zat ook al naar Sony te kijken, maar door de verhalen dat het scherm ineens wil barsten, heb ik er ook mijn twijfels erover...