Ik heb een aantal leuke nieuwe smilies maar die heb ik als plaatje opgeslagen...ik krijg ze wel in mijn msn maar wel vervormd en dus lelijk...iemand een idee hoe ik ze normaal krijg?
S_uus
foutmelding 80048831 hierdoor kan ik niet meer inloggen op msn en of hotmail.
dit is wat ik te zien krijg;
Accountgegevens opgeven
Het account waarmee u zich wilt aanmelden is gekoppeld aan een account waarin enkele gegevens ontbreken. Voer de ontbrekende gegevens in om verder te gaan met aanmelden of koppel het account los.
We respecteren uw privacy en zullen deze gegevens conform ons privacybeleid gebruiken. Meer informatie over privacy bij Windows Live
Bezig met laden...
*Vereiste velden Uw gegevens bevestigen Het account waarmee u zich wilt aanmelden: liiszle@live.nl Aanmelden met een andere Windows Live ID
*Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten? Om veiligheidsredenen moet u het wachtwoord invoeren voor het account waarmee u zich prob
hierna blijft hij reloaden op deze pagina... geen vooruitgang niets. tevens heb ik al mn wachtwoord veranderd, want kon zijn dat die verlopen was. kan nog steeds niet inloggen.
Als ik klik op 'meer informatie over je windows live id' krijg ik het volgende;
Windows Live ID is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site:
Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site. De site is geen lid van Windows Live ID.
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites of services van Windows Live ID of het later op deze site opnieuw proberen.
hallo ik meld me hier ook. ik kan er vandaag niet op. krijg 2 problemen. de keypoorten werken niet en heb geen dns. krijg foutcode 80072ee7 kan de code ook niet opzoeken op hun website want die doet het niet. www.hotmail.com doet het ook niet. ik heb als startpagina iets van msn waar je ook mee online kunt ma die doet het ook niet. iemand nog meer problemen?