Dat weet ik niet eens meer!
Maar ja, dat zal dan wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zou me in eerste instantie vooral niet te druk maken met nu al dingen doen. Teveel doen is ook niet handig he. En de vloer, misschien kun je vragen of ze al een nieuwe huurder die misschien wel heel blij ermee is
We hadden het huis gekregen met een onder de trap inbouw iets en muren in een bepaalde kleur. Bij compleet gebrek aan welke vorm van geld ook hadden we de vloer alleen voorzien van die plak tapijttegels. Niks geverfd of zo.
) en bij oplevering bleek de muur een verkeerde kleur te hebben en moest het onder de trap ding afgebroken worden. Wij dat netjes gedaan muur geverfd en onder de trap ding weggehaald. Wat bleek daarna voor de verhuur is het hele huis over de kop getrokken, waren de muren door hun gestuct
(voor jan snot geverfd dus) en werd er een iets ander onder de trap ding geplaatst. Eigenlijk hetzelfde maar net een andere maat. Dat vonden we echt gewoon pestgedrag.
Lente schreef:Ibbel schreef:Ik zou bluffen en bij alles waar over gemekkerd wordt (geverfde deuren bv) zeggen: "dat was al"
Kijken of hun administratie 15 jaar terug gaat. Wedden van niet?
Dit is heel erg Ibbel

Muren en plafond waren in mijn geval een terracotta kleur, muren was het probleem van de nieuwe huurders aldus de woningbouw, plafonds moesten wel wit opgeleverd worden. Die hebben we dus geverfd (en niet afgeplakt, dus het bovenste stuk van de muren was ook wit) en de deuren in de grondverf gezet, dus de nieuwe huurders hebben er ook nog wel het nodige werk aan gehad
. Het is heel verschillend hoe de woningeigenaar ermee omgaat.