Vandaar de aanhalingstekens. Met het toilet en de badkamer in de nabijheid misschien een doorvoerruimte voor leidingwerk van boven naar beneden en vice versa.
Heb ondertussen antwoord van de architect en jullie hebben gelijk. Het is een laag muurtje. Ik mag altijd beslissen om een deel af te slijpen, maar het moet vooral vanonder een gat naar de kelder beschermen. Groene kruisjes staan inderdaad voor kastruimte. ik vind het niet storen, ik denk dat er daar eerder planten gaan komen of zo.
Vandaag was de kraan al aan het werk om 07.20u, gelukkig hebben de buren er weinig last van.
Vandaag hebben ze de drainage gelegd rond het huis en op het eerste tussenverdiep de vloerdallen en beton gegoten. Ook hebben ze beton gegoten in de muur die onder de grond zit.
Er werd ook vandaag weer veel geleverd, ze stapelen en stapelen Straks is echt elke centimeter ingenomen. Hoe doen ze dat op kleinere bouwwerven?
Vandaag op het nieuws werd er gezegd dat de prijzen voor de bouw dit jaar nog zeker gaan blijven stijgen
dat valt te overwegen! Zal het bespreken met de architect
Vandaag hebben ze betonnen steunmuur verder gemaakt, een steunbalk boven een raam en verder binnnemuren gezet. De buurvrouw heeft twee grote putten voor haar deur staan, ocharme die schrok zich het lazarus.
Morgen komt de grondwerker, dan ben ik mijn berg aarde kwijt. ( gelukkig)
Luchtcirculatie lijkt me niet met die hoeveelheid boven elkaar, dus het zal wel 2 cm te kort zijn.
webster543
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-23 20:46
Het gaat nogal een kasteel worden hoor Zeker als ik jullie zou laten doen
De gaten is gewoon omdat de steen niet uitkomt, die worden met beton opgevuld.
Vandaag is er veel gebeurd Om 7.15 stond de grondwerker ook al voor de deur.
Ik dacht… ze gaan de gracht opvullen en alles wat ophogen, dus de berg aarde is weg. Noppes, met die twee Putten in de grond te steken, is er zelfs een nog grotere berg zand