Vanmorgen zijn hier foto's gemaakt en bij laatst van de voorkant, stond ik met fotograaf te praten en vroegen mensen al of we gingen verkopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Jullie konden niet een overbruggingshypotheek krijgen voor tijdelijk?
Wij hebben namelijk eerst een ander huis gekocht en dus een week later ons huis verkocht (omdat we al bang waren dat het snel weg zou zijn en dan zit je dus met de datum dat je uit je huidige woning moet. Wij hebben nu zo gezegd dat de eis was dat we er pas uit gaan als we in de nieuwe woning kunnen)
DanielleB schreef:Ah vandaar! Dus wel echt een overwegen beslissing om te huren.
Wauw dat knapt op Robbie!
Deze woning hebben wij gekocht:
https://www.funda.nl/koop/noardburgum/h ... #overzicht
DanielleB schreef:Ah vandaar! Dus wel echt een overwegen beslissing om te huren.
Wauw dat knapt op Robbie!
Deze woning hebben wij gekocht:
https://www.funda.nl/koop/noardburgum/h ... #overzicht
ProudJustify schreef:DanielleB schreef:Ik zie inderdaad van die huizenjacht programma's. En dan kunnen ze in het zuiden inderdaad een tussenwoning voor €200.000 kopen, hier heb je er een vrijstaand huis voor
Het is dat het zo onhandig is met werk, maar anders had ik het wel geweten hoor
Neonlight schreef:Ligt er ook maar net aan in welke branche je zit. In sommige branches ben je in het noorden kansloos. Manlief is daarom naar het zuiden vertrokken naar lange tijd werkeloos achter de geraniums te hebben gezeten. 1 geluk, daarom heb ik hem ontmoet.
Zelf zit ik in dezelfde branche, als we naar het noorden moeten verhuizen zijn we beiden kansloos qua werk.Dan zullen we moeten omscholen, en met 45+ doe ijedat toch niet meer zo makkelijk, zeker niet als hier de banen voor het oprapen liggen en ze in deze omgeving niet weten waar ze de technische mensen vandaan moeten halen (over de hele wereld worden ze gerecruit al een aantal jaar).
Neonlight schreef:Ligt er ook maar net aan in welke branche je zit. In sommige branches ben je in het noorden kansloos. Manlief is daarom naar het zuiden vertrokken naar lange tijd werkeloos achter de geraniums te hebben gezeten. 1 geluk, daarom heb ik hem ontmoet.
Zelf zit ik in dezelfde branche, als we naar het noorden moeten verhuizen zijn we beiden kansloos qua werk.Dan zullen we moeten omscholen, en met 45+ doe ijedat toch niet meer zo makkelijk, zeker niet als hier de banen voor het oprapen liggen en ze in deze omgeving niet weten waar ze de technische mensen vandaan moeten halen (over de hele wereld worden ze gerecruit al een aantal jaar).