Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@aine: ik weet net of ik mijn interieur zo zou willen noemen, maar ik heb wel een paar kastjes gemaakt in dat type.
[ Afbeelding ]
Kimmie schreef:Hoi, ik kom even onder de meeleessteen vandaan. Ik ben opzoek naar een bepaald soort bank, wellicht dat iemand weet waar ik zo'n bank kan vinden. Ik zoek een cognac kleurige hoekbank van leer, maar dan wel dat zachte leer met een stofje erin. Ik kom heel veel van zulke banken tegen maar zonder de hoek. Dus alleen een rechte 2 of 3 zits. Heeft iemand enig idee?
Angelaa2 schreef:Kimmie schreef:Hoi, ik kom even onder de meeleessteen vandaan. Ik ben opzoek naar een bepaald soort bank, wellicht dat iemand weet waar ik zo'n bank kan vinden. Ik zoek een cognac kleurige hoekbank van leer, maar dan wel dat zachte leer met een stofje erin. Ik kom heel veel van zulke banken tegen maar zonder de hoek. Dus alleen een rechte 2 of 3 zits. Heeft iemand enig idee?
En Urban sofa? Wij hebben ook deels leer deels microvezel?
Kimmie schreef:Hoi, ik kom even onder de meeleessteen vandaan. Ik ben opzoek naar een bepaald soort bank, wellicht dat iemand weet waar ik zo'n bank kan vinden. Ik zoek een cognac kleurige hoekbank van leer, maar dan wel dat zachte leer met een stofje erin. Ik kom heel veel van zulke banken tegen maar zonder de hoek. Dus alleen een rechte 2 of 3 zits. Heeft iemand enig idee?
Blacky94 schreef:Kimmie schreef:Hoi, ik kom even onder de meeleessteen vandaan. Ik ben opzoek naar een bepaald soort bank, wellicht dat iemand weet waar ik zo'n bank kan vinden. Ik zoek een cognac kleurige hoekbank van leer, maar dan wel dat zachte leer met een stofje erin. Ik kom heel veel van zulke banken tegen maar zonder de hoek. Dus alleen een rechte 2 of 3 zits. Heeft iemand enig idee?
Evt een bank van SEVN? Ik heb de Butterfly in cognac van microleer en hun banken zijn volledig samen te stellen. Op de website kan je oa vinden welke modules en stofgroepen er bij welke bank beschikbaar zijn. Mocht je toevallig in de buurt van Barneveld wonen zou je daar evt een kijkje kunnen nemen in hun showroom
Mijne is als onderstaande, alleen dan met sledepoot ipv blokpoot
[ [url=m/2sqgun.jpg]Afbeelding[/url] ]
__elise__ schreef:Wat een leuk topic! Wij zijn momenteel een nieuwe woning aan het bouwen en kunnen bijna gaan verven en inrichten. Heeft iemand toevallig een ruimte met de kleur Oldtimer Rally? Ik vind die kleur heel erg mooi. Ik weet alleen nog niet zo goed met welke kleuren ik die kan combineren. En dan bedoel ik met name de andere wanden. Wit vind ik namelijk zo saai, en dat zie ik vooral op voorbeeldfoto's.