Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eulogy schreef:Iemand ervaring met Tulp (in Amersfoort)? Ik heb al besloten dat dit 'm niet gaat worden (het wordt hoogstwaarschijnlijk IKEA met custom frontjes) maar mijn ervaring tot nu toe is zo... apart
Na een afspraak van anderhalf uur in de winkel en 3 telefoongesprekken, heb ik nog steeds geen flauw idee van wat het bij hen zou kosten, welke apparatuur er precies mogelijk is (tijdens de afspraak werd me een AEG boekje voorgeschoven waar ik in 10 minuten alle apparatuur moest uitzoeken, andere apparatuur dan van AEG was niet leverbaar maar ik mocht het boekje ook niet mee naar huis nemen om in elk geval op m'n gemak de AEG opties te bekijken) of wat de meerprijs van bepaalde keuzes zou zijn (we wilden in eerste instantie graag kaderfrontjes, dat is blijkbaar duurder maar hoeveel duurder kan hij me nog steeds niet vertellen). Maw, onwijs chaotisch en onduidelijk, maar ik kreeg net wel de vraag of ik anders even per mail alvast akkoord kon geven als ik niet deze week naar de winkel kon komen
En toen was er ineens "natuurlijk nu ook die actie van 20%". Ik heb een paar keer aangegeven dat het mij allemaal nog steeds volslagen onduidelijk is.
Ik heb nog nooit een keuken gekocht en dit is de eerste winkel waar ik geweest ben... Maar dit lijkt me toch geen normale gang van zaken? Het is ook geen prijsvechter maar juist een duurdere fabrikant/leverancier voor zover ik weet. Ik wist wel dat er vaak nogal gepusht wordt, maar in combinatie met deze volslagen onduidelijkheid vind ik dat wel gewoon ronduit bizar