Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yavanna schreef:Eth hebben we onze inleg er nu 1.5 x uit, maar we laten het nog even lekker staan.. Ff een paar duizend erbij zou wel lekker zijn.
XRP mag van mij ook opeens omhoog gaan, gaat nu de goede kant op, maar die hou ik echt vast tot ze op een dollar of 5 staan en dan ga ik wat verkopen.. Maar het is nu even afwachten.
Ik ben altijd wel blij met jullie informatie Rivano en KellyR..
Suzanne F. schreef:Yavanna schreef:Eth hebben we onze inleg er nu 1.5 x uit, maar we laten het nog even lekker staan.. Ff een paar duizend erbij zou wel lekker zijn.
XRP mag van mij ook opeens omhoog gaan, gaat nu de goede kant op, maar die hou ik echt vast tot ze op een dollar of 5 staan en dan ga ik wat verkopen.. Maar het is nu even afwachten.
Ripple op 5 dollar? Dat zie ik nog niet gebeuren eigenlijk.
Suzanne F. schreef:Yavanna schreef:Eth hebben we onze inleg er nu 1.5 x uit, maar we laten het nog even lekker staan.. Ff een paar duizend erbij zou wel lekker zijn.
Ripple op 5 dollar? Dat zie ik nog niet gebeuren eigenlijk.
Shiloh schreef:Heb wel een keer een uitleg gezien waarom XRP in dat opzicht anders is dan BTC en ETH, maar kan me even niet herinneren wat het was. Volgens mij had het iets te maken met dat XRP duidelijk een majority eigenaar had van meer dan 50%. Ook had het te maken met de hoeveelheid Ripple dat er überhaupt is.
Kan het zo gauw even niet terug vinden.
Shiloh schreef:Heb wel een keer een uitleg gezien waarom XRP in dat opzicht anders is dan BTC en ETH en. Iet zo snel dezelfde stijging zou doormaken, maar kan me even niet herinneren wat het was. Volgens mij had het iets te maken met dat XRP duidelijk een majority eigenaar had van meer dan 50%. Ook had het te maken met de hoeveelheid Ripple dat er überhaupt is.
Kan het zo gauw even niet terug vinden.
Cinderella schreef:Zo enjin gaat ineens goed
KellyR schreef:Ter info
https://coingeek.com/buckle-your-seatbe ... n-30-days/
Als het fout gaat, gaat het goed fout.
Voor degene die hun investering nodig hebben is het een afweging om alles er af te halen (of niet).
Ik laat zelf alles staan en zie wel wat er gebeurt.
Verder, SHA en ZAP zijn op dit moment veel besproken als goede low cap investeringen, short term & long term.
Beide te koop op Bitrue
SHA ook op de Nederlandse site bitcoinmeester.