Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lrm schreef:Revanche ik heb er ook even van in mijn maag gezeten dat de oude nog te zien is. Maarja ik heb daarin tegen ook alle bonnen van alles wat in het huis is verbouwd en aangeschaft deze ligt tevens ter inzage voor de kopende partij. Eerlijke handel en voor eerlijk zicht voor gekozen. Er zit ongelofelijk veel geld in de verbouwing, dat is te zien en met onze open houding ook werkelijk tot de euro terug te rekenen.
En daarnaast is voor elk huis op te vragen voor hoeveel het verkocht is. Dus ik heb toch het van me af gezet en een open houding gepakt. Ik heb geen geheimen.
lrm schreef:Relexed haha nee idd eigenlijk niet. Maar het gaat meer om alle garanties van de producten (vaatwassers keuken tvs alles) mochten ze alles over nemen ook de bank en tafels zit overal wel garantie op. Dan hebben ze het gewoon netjes compleet![]()
Verder blijft het wat de gek er voor geeft Haha! En wendy idd de markt trekt overal aan en iedereen probeert daar iets geld uit te trekken. Maarja het wordt ook weer duurder terug kopen.
lrm schreef:Ik verveel me.en ik had weinig te zeggen dus tja wat ga ik dan doen....
Een nieuw project kopen. En natuurlijk opknappentussenvolgertje
[ [url=m/luRWJT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vraag me af wanneer mijn vriend stop zegt hahahaha