Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je kan er uren naar kijken.

Scheelt je een hoop werk en als dat binnen een week nog niemand heeft opgeleverd dan kun je jezelf altijd nog pijnigen
dakbedekking.
En het staat fleuriger ook nog.
Daarvoor moet mijn lijf even verder herstellen. Een peertje moet vervangen, die is helaas dood.
En het hardnekkige gras voor tackelen in porties.
Ik zal helaas vooral de bollen niet mee kunnen nemen, een paar belangrijke heb ik al uit de grond gehaald.
) voor zij en enorm achter en aardig kaal (nu eerder een dor hooiland met grove stoppels)met wat jonge fruitboompjes en een paar grotere fruitbomen (walnoot, appel en mirabel pruim zijn goed volwassen. En een grote druif en een soort braam/framboos iets). En vlinderstruiken
) project worden. Goed voor de conditie zullen we maar zeggen. Zaak om het groen maar zo onderhoudsarm mogelijk te krijgen. Ik ga denk ik weer werken voor de siertuin met worteldoek en houtsnipper/dat zelfde spul als in de voortuin voor de siertuin. Verhoogde bakken misschien met het materiaal dat er is achtergebleven. 

, en als hij komt te overlijden is er niet veel geld te verdelen. Hooguit voor een zitmaaier of zo.
, heel erg goed zoeken in de lagere prijsklasse, wat geluk hebben, heel goed onderhandelen, niet te kritisch zijn vanwege de niet zo idylische ligging. En geen perfectie vereisen. In het goedkope net niks noord oost van Frankrijk gaan zitten dan de meeste nederlanders niet bij voorkeur willen zitten. Maar wel binnen de 600 km van mijn vaste plek in nederland.
.
maar is het moment wel daar. Ach ja.
dat laat ik uiteraard beiden doen door mensen wiens vak het is, op termijn een stukje schuur/garage dak checken/vervangen waar nodig. Niet dringend wel op termijn handig. 
In de omgeving ook de hop en de kolibrie vlinder. En vast ook vliegen, en ander gespuis waar ik niet op zit te wachten.

die man is zooooo handig. En inderdaad een leuke kleine B & B is best wel mogelijk daar. Je honden hebben ook een top tuin. Nu hopen dat je gezondheid het allemaal aan kan en de winter niet te koud wordt daar.
Gewoon alleen aankeutelen met of zonder hond, eigen tijd indelen, geen wekker. Eten slapen, wandelen, prutsen op de tijd dat het mij het beste uitkomt. Zonder druk of moeten dan blijft mijn gezondheid het beste.
misschien saai maar dan rust ik het beste en blijft mijn hoofd chaos arm ook. Ruimte om te knutselen in de winter met de pelletkachel aan. Beetje de huismus uithangen.
.die had dit schitterend gevonden. Patrouille lopen langs de grens
. Temperatuur is vergelijkbaar aan hier, hooguit ietsje kouder in de winter. Maar omdat het aardig vlakkig is zit daar niet veel verschil in kwa klimaat. De hogere bergjes zitten een eind oostelijker.
En ziet het wel zitten en barst van de plannen ook. Hihi
Maar ja alles met veel minder tuin was of zoveel trappen en onpraktisch, of peperduur, of tever van alles vandaan. Maar hij is recht en vlak en met een zitmaaier ben je daar zo doorheen. Kost ook niet zoveel inspanning. En met handig inrichten heb ik hopelijk het zo dat het siertuin gedeelte ook niet teveel werk gaat vergen.
dat scheelt wel.
) en is eigenlijk altijd wel druk met van alles. Dat wil hij terecht niet kwijt.