windows 10

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Re: windows 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:42

Kan je geen nieuw wachtwoord opvragen Nynke?

Mijn scroll-probleem is opgelost. Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd, dat gaf een error dus toen werd de installatie meteen weer ongedaan gemaakt maar het heeft blijkbaar wel voor een soort reset gezorgd want ik kan weer scrollen met de pad.

Nu alleen nog het schermdelen fixen, iemand ideeën? Jikkeee, het komt niet door Powerpoint, die had ik niet open staan.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 14:42

Ja, dat heb ik 3 x gedaan, hielp ook niet. Nu opnieuw er op gezet, nadat we alles gewist hadden, en hij doet het weer. *\o/*

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 15:15

Mijn huidige laptop die ik nu heb kan niet worden geüpgraded naar Windows 10. Nu heb ik een nieuwe gekocht omdat er ook wel meer problemen zijn met mijn huidige laptop.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:32

Nou, ik heb ook eindelijk windows 10 *\o/*

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:19

Ik ben benieuwd hoe snel de bugfixes komen? Hoe snel worden er oplossingen aangeboden voor problemen? Ik hoorde in het begin namelijk toch wel negatieve geluiden over bugs ed. maar nu helemaal niet meer.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 23:41

Mijn laptop is ermee gestopt. Heb even windows 10 gehad, werkte wel okee en toen hij weer wou updaten zei hij installatie niet voltooid en nu kan ik niks anders dan aan en in de verkenner. Voor de rest kan ik op alles klikken wat ik wil maar niks reageert. Kan ook geen factory reset meer doen.. hier baal ik enorm van, dat er nog fouten in zitten kan ik begrijpen maar ik kan er nu zelf gewoon echt niks mee aangezien ik hem niet kan resetten.

Mocht hij terug gaan naar 8 dan laat ik hem daar lekker op staan. Hij is meer dan eens vast gelopen toen ik 10 had en werd er naar mijn idee helemaal niet sneller op. Denk wel dat dat deels met mijn laptop te maken heeft.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 08:24

Dee_Es schreef:

Mijn scroll-probleem is opgelost. Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd, dat gaf een error dus toen werd de installatie meteen weer ongedaan gemaakt maar het heeft blijkbaar wel voor een soort reset gezorgd want ik kan weer scrollen met de pad.

Nu alleen nog het schermdelen fixen, iemand ideeën? Jikkeee, het komt niet door Powerpoint, die had ik niet open staan.

Hoe heb je die drivers opnieuw geïnstalleerd?

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 12:02

Ik heb even een kort vraagje, hoe gebruik je die dubbele bureaubladen ? :)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 09:57

xx_Lyzet schreef:
Dee_Es schreef:

Hoe heb je die drivers opnieuw geïnstalleerd?

Opzoeken op internet, downloaden en uitvoeren ;) Heb gewoon op mijn type laptop gegoogeld en dan de bijbehorende drivers opgezocht.

Mijn werklaptop laat ik voorlopig nog maar op 7 staan. Zitten nog behoorlijk wat bugs in 10 als ik het zo hoor.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:24

Hier begint youtube ineens moeilijk te doen? Er staat dat de beperkte modus is ingeschakeld, maar ik weet van niets.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 08:39

Destination schreef:
Hier begint youtube ineens moeilijk te doen? Er staat dat de beperkte modus is ingeschakeld, maar ik weet van niets.

Dit komt voor bij gezin's accounts en als je leeftijd op je windowsaccount onder de 18 is.
Oplossingen zijn er legio. Lees dit topic maar eens door. Worden alle oorzaken benoemd en opgelost.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:59

Maar daar staat gewoon mijn normale geboortedatum en ik ben toch echt 18+ :=
Had mezelf gisteren uit het gezin gegooid en toen deed hij het weer fatsoenlijk. Nu hopen dat het zo blijft.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:06

Sinds ik windows 10 hebben, gaan iedere keer mijn touchpad instellingen weer naar standaard. Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?
Ik wil namelijk niet met de touchpad iets aan kunnen klikken, alleen maar met de knoppen.

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 15:10

Sinds het installeren van Windows 10 werkt op mijn laptop de WIFI niet meer. Zijn hier meer mensen die daar problemen mee hebben? Het probleem ligt niet aan KPN want op alle andere apparaten werkt het netwerk gewoon..

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:03

martichr schreef:
Sinds het installeren van Windows 10 werkt op mijn laptop de WIFI niet meer. Zijn hier meer mensen die daar problemen mee hebben? Het probleem ligt niet aan KPN want op alle andere apparaten werkt het netwerk gewoon..

Miss de drivers voor de wifi even opnieuw installeren.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 12:16

En hoe doe je dat, vraagt deze digibeet?
Mijn vader had hier nl. ook last van. En die heeft de computer eerst weer terug gezet naar windows 7.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:13

Bij Apparaatbeheer.

Hier een probleem met de laptop van mijn vader. Die start automatisch weer op na het afsluiten. 8)7

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:50

Doet de mijne ook met Windows 7, altijd al gedaan. :+ Kan ook aan je virusscanner ofzo liggen. :j

martichr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:15

Vooralsnog is het probleem opgelost door het draadloosnetwerk opnieuw te laten installeren onder Windows. Hij gaf wel aan dat het er was maar "zag"het om de een of andere reden niet.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 13:39

Ik kom even binnenvallen hiero...
Maar ik zit met een probleempje.

Ik heb al vaker problemen met Adobe, in dit geval Photoshop.
Nu heb ik windows 10 op mijn laptop en een trial versie van Photoshop, dus echt de originele.
Echter crasht het programma continue, soms al na twee minuten, soms na een kwartier.
Ik krijg dan gewoon een crashmelding en dan sluit PS af.
Dit krijg ik ook met bijvoorbeeld InDesign.

Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, maar nu begin ik te twijfelen of het niet gewoon aan Windows ligt?

Mijn laptop heeft 8gb ram, quad core en 2 samenwerkende videokaarten..
Ik zou toch verwachten dat mijn laptop het gewoon aankan, of maakt dat niet uit in mijn geval?
Of is het echt Windows 10?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 16:24

Cocodox schreef:
Ik kom even binnenvallen hiero...
Maar ik zit met een probleempje.

Ik heb al vaker problemen met Adobe, in dit geval Photoshop.
Nu heb ik windows 10 op mijn laptop en een trial versie van Photoshop, dus echt de originele.
Echter crasht het programma continue, soms al na twee minuten, soms na een kwartier.
Ik krijg dan gewoon een crashmelding en dan sluit PS af.
Dit krijg ik ook met bijvoorbeeld InDesign.

Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, maar nu begin ik te twijfelen of het niet gewoon aan Windows ligt?

Mijn laptop heeft 8gb ram, quad core en 2 samenwerkende videokaarten..
Ik zou toch verwachten dat mijn laptop het gewoon aankan, of maakt dat niet uit in mijn geval?
Of is het echt Windows 10?

Hummm...... zo te zien echt een krachtige combi. Dus wat PS doet hoort niet!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:54

PS werkt bij mij als een trein! Photoshop en Lightroom samen vind ie niet helemaal top, maar dat ligt echt aan mijn processor en niet aan Windows.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 07:44

Dan snap ik er nu werkelijk niks meer van :(

vaxieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 07:52

Hoi allemaal!

ik heb al een aantal dagen/weken zitten vogelen met windows maar mijn problemen blijven. Het is een bekend probleem als ik het internet zo zie, mijn laptop loopt bijna elke keer vast na de slaapstand. (blauw scherm, geeft aan dat er een probleem is, en start dan opnieuw op). Ik heb windows 10 proberen te installeren, maar toen gaf mijn laptop een foutmelding. Mijn laptop geeft aan dat windows 8 nog draait, en ik kan windows 10 niet opnieuw installeren (in plaats van windows 10 bij updates te kunnen aanklikken is het een niet-aanklikbare tekst geworden).

De fout is gekomen ná het proberen te installeren van windows 10. Ook kan ik mijn laptop dus niet terugzetten naar windows 8, want dat is hij al :+

Normaal lost mijn vader dit soort dingen altijd op, maar aangezien ik tot eind december in Singapore zit kan hij mij nu niet helpen..

kan iemand van jullie mij misschien helpen? Op internet/ andere forums word ik niet zoveel wijzer..

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:46

Welk merk laptop is het? Vaak wordt er een systemrecovery geïnstalleerd waarmee je je Windows installatie kan herstellen.