Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dee_Es schreef:Kan je geen nieuw wachtwoord opvragen Nynke?
Mijn scroll-probleem is opgelost. Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd, dat gaf een error dus toen werd de installatie meteen weer ongedaan gemaakt maar het heeft blijkbaar wel voor een soort reset gezorgd want ik kan weer scrollen met de pad.
Nu alleen nog het schermdelen fixen, iemand ideeën? Jikkeee, het komt niet door Powerpoint, die had ik niet open staan.
xx_Lyzet schreef:Dee_Es schreef:Kan je geen nieuw wachtwoord opvragen Nynke?
Mijn scroll-probleem is opgelost. Ik heb nieuwe drivers geïnstalleerd, dat gaf een error dus toen werd de installatie meteen weer ongedaan gemaakt maar het heeft blijkbaar wel voor een soort reset gezorgd want ik kan weer scrollen met de pad.
Nu alleen nog het schermdelen fixen, iemand ideeën? Jikkeee, het komt niet door Powerpoint, die had ik niet open staan.
Hoe heb je die drivers opnieuw geïnstalleerd?
Heb gewoon op mijn type laptop gegoogeld en dan de bijbehorende drivers opgezocht. Destination schreef:Hier begint youtube ineens moeilijk te doen? Er staat dat de beperkte modus is ingeschakeld, maar ik weet van niets.

Kan ook aan je virusscanner ofzo liggen.
Cocodox schreef:Ik kom even binnenvallen hiero...
Maar ik zit met een probleempje.
Ik heb al vaker problemen met Adobe, in dit geval Photoshop.
Nu heb ik windows 10 op mijn laptop en een trial versie van Photoshop, dus echt de originele.
Echter crasht het programma continue, soms al na twee minuten, soms na een kwartier.
Ik krijg dan gewoon een crashmelding en dan sluit PS af.
Dit krijg ik ook met bijvoorbeeld InDesign.
Ik dacht eerst dat het aan mijn computer lag, maar nu begin ik te twijfelen of het niet gewoon aan Windows ligt?
Mijn laptop heeft 8gb ram, quad core en 2 samenwerkende videokaarten..
Ik zou toch verwachten dat mijn laptop het gewoon aankan, of maakt dat niet uit in mijn geval?
Of is het echt Windows 10?