Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:53

vuurneon schreef:
O die, ik had er 1 van waar de deksel net niet meer op paste :') dat telkens 1 kant weer omhoog schoot :')

Dt heb ik ook met die van Ikea :')
Je kunt beter een keertje investeren in echt Tupperware denk ik. :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 22:16

Tilmar schreef:
Ik heb ook een miskoop: een usb verlengkabel. Wilde mijn telefoon opladen bij de bank terwijl het stopcontact wat verder weg was..

Helemaal blij was ik met het kabeltje, was maar 1,25 :+ Helaas werkte het voor geen meter, de telefoon deed er eeuwen over om op te laden. Normale usb verlengkabels zijn heel duur en hebben van die metalen draadjes: niet voor niets dus!

Zodra je de boel gaat verlengen dan gaat het volgens mij altijd wel iets langzamer, ik heb dat in ieder geval met 'duurdere' (duurdere als in, gekocht bij de BCC) usb verlengkabels ook :j Als ik 2 of 3 meter kabel eraan hang, dan laadt hij wel op maar het gaat zoals je zegt een stuk langzamer, en ik kan dan niet tegelijkertijd mijn apparaat gebruiken want dan kan hij het niet bijhouden met opladen. Dus als ik je de tip mag geven, als je dit een vervelend probleem vind, met duurdere kabels heb je dit probleem ook :(:) Ik koop zelf in elk geval geen dure kabels meer, ik zie de toegevoegde waarde er niet van.

xSCWx

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 22:18

Inderdaad hoe langer de draad, hoe langzamer hij oplaad. Vandaar zitten er tegenwoordig van die mega korte opladers bij nieuwe telefoons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 05:55

Gruwelijk die korte kak kabels ><

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 06:00

Ik koop al mijn kabels via eBay voor 0.75 cent of zo. HDMI kabels voor 2 euro, in de winkel kosten ze hier $20-50 :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 06:56

Ik koop kabels idd ook gewoon via ebay, nog meer keus in kleur ook, en ze blijven langer heel dan die van action :)) ik heb een lange voor in de slaapkamer, omdat ik er anders niet bij kan mocht hij afgaan, of om bij mn werkker te komen :') maar ze laden idd langzamer omdat de afstand groter is :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 09:43

takkie_muis schreef:
Gruwelijk die korte kak kabels ><

Grr inderdaad, de mijne is zo kort dat ik mijn apparaat amper kan beethouden wanneer hij aan het laden is. Frustrerend, dan toch liever een langere kabel en iets langer wachten.

Ik had dit jaar badeendjes meegenomen op vakantie (verpakking van 6, inclusief vishengels om de eendjes uit het water te vissen) maar deze liepen vol met water. Ze bleven wel drijven maar ik kreeg ze daarna niet meer droog dus ik heb ze maar achtergelaten op het vakantieadres, ik heb geen zin in een doorweekte koffer. Eenmalig gebruik dus, de badeendjes met vishengels :) tenzij je voldoende tijd en ruimte hebt om te weer te laten drogen.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:29

afwasborstel schreef:
Paraplu's, stomme dingen liggen achterin mijn auto en elke rotonde gaan ze vanzelf open...

Ook slechte ervaring met die dingen. Zat eens op de fiets en wilde hem inklappen want het hield op met regen. Wil dat ding niet meer in klappen.... Ik heb hem zeg maar hard handig in elkaar geklapt :').

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 07:30

Thermoskan met druksysteem! Had ik gekocht voor onderweg naar Frankrijk, ding stond op de grond bij mijn voeten. Valt om bij de eerste de best bocht en ondanks goed afgesloten stroomde de hete koffie over mijn voeten in teenslippers, auw! Op terugweg werkte het pompsysteem niet meer en moest 20x pompen voor 1cm koffie in het kopje. Geen suc6 dus. :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:02

Konstantine schreef:
vuurneon schreef:
O die, ik had er 1 van waar de deksel net niet meer op paste :') dat telkens 1 kant weer omhoog schoot :')

Dt heb ik ook met die van Ikea :')
Je kunt beter een keertje investeren in echt Tupperware denk ik. :P

Die dingen niet in de vaatwasser stoppen helpt ook.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:08

xSCWx schreef:
Inderdaad hoe langer de draad, hoe langzamer hij oplaad. Vandaar zitten er tegenwoordig van die mega korte opladers bij nieuwe telefoons.

oohhh, kon er al geen reden voor bedenken.......... :+ Zoooo handig als je hem aan het opladen bent en iemand belt :')

Die koffiekan heb ik voor m'n ouders gekocht :o Nu maar hopen dat zij net een goede hebben dan....

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:30

Ik heb ooit eens van die Kinder Buenos gehaald bij de Action. Ik was er toevallig in de buurt en als ik ergens aan verslaafd ben is het wel Kinder Buenos. Thuisgekomen één opengemaakt om erachter te komen dat die volledig wit uitgeslagen was. En nee, het was niet de witte variant. :D
Ik kocht ze in 2013 en ze waren houdbaar tot half 2012. Jammer...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 10:11

Oeiiii ... dat had ik toch even gemeld, van etenswaren over de datum verkopen zal niet de bedoeling zijn :n

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:58

Het schijnt vaker te gebeuren. Ik kon mijn geld terug krijgen maar dan had ik met de auto naar de andere kant van de stad moeten rijden en was ik meer kwijt aan benzine dan dat die reepjes gekost hadden.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:47

Eleionomae schreef:
Idd vreselijk die bakjes! Ik koop ze nu per 3 met groen deksel bij Hema, veel beter

Deze heb ik ook gekocht! Maar 2,50 en ze zijn als het goed is overal geschikt voor.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:06

die bakjes slaan alleen wit uit na afwassen maar verder nog geen gezeur... ja ik heb een deksel teveel erbij...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:11

Hier gaat het nu ook goed nu ik ze niet meer in de vriezer doe.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:27

phormicola schreef:
Hier gaat het nu ook goed nu ik ze niet meer in de vriezer doe.

hier staan ze juist in de vriezer... dan gaat de deksel wel lastig eraf

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:47

Niet uitschieten met bestek als de bakjes bevroren zijn :+

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:45

De secondenlijm van de Action plakt als een malle... Aan alles waar het níet aan moet plakken. De tubetjes sluiten niet goed waardoor ze lekken en ik het heb gepresteerd vandaag om het tubetje aan een bord vast te lijmen (had niet door dat ie lekte toen ik 'm erop legde) én heb op de een of andere manier m'n slipper op de vloer weten vast te lijmen. Heeft nu mooi een gele plek van de slipper achtergelaten _O- . Tijd voor een tapijtje. En geen secondenlijm van de action meer voor mij -O- Pluspunt: het is wel echt goede lijm. Jammer van dat tubetje. Ze blijken allemaal niet goed te sluiten...

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:08

:=

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:10

Mo_86 schreef:
De secondenlijm van de Action plakt als een malle... Aan alles waar het níet aan moet plakken. De tubetjes sluiten niet goed waardoor ze lekken en ik het heb gepresteerd vandaag om het tubetje aan een bord vast te lijmen (had niet door dat ie lekte toen ik 'm erop legde) én heb op de een of andere manier m'n slipper op de vloer weten vast te lijmen. Heeft nu mooi een gele plek van de slipper achtergelaten _O- . Tijd voor een tapijtje. En geen secondenlijm van de action meer voor mij -O- Pluspunt: het is wel echt goede lijm. Jammer van dat tubetje. Ze blijken allemaal niet goed te sluiten...

_O- Dat moet ik hebben! Heb nou al een aantal merken aan lijm geprobeerd, maar niks plakt echt goed. Dit dus wel :=

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:17

Mo_86 schreef:

Die met 3 in een pakje?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:09

Ja die! Geen idee of het standaard is dat de tubetjes niet goed sluiten, maar ik had er in ieder geval weinig geluk mee haha. Bij een van de tubetjes is het hele dopje afgebroken, dat was helemaal dolle pret :')

Froukje: wel oppassen dat je dan ook echt alleen datgene plakt dat je wílt plakken :D .

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:11

Die verkopen ze misschien alleen per drie omdat ze allemaal aan elkaar vastzitten -O-