vuurneon schreef:O die, ik had er 1 van waar de deksel net niet meer op pastedat telkens 1 kant weer omhoog schoot
Dt heb ik ook met die van Ikea

Je kunt beter een keertje investeren in echt Tupperware denk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tilmar schreef:Ik heb ook een miskoop: een usb verlengkabel. Wilde mijn telefoon opladen bij de bank terwijl het stopcontact wat verder weg was..
Helemaal blij was ik met het kabeltje, was maar 1,25Helaas werkte het voor geen meter, de telefoon deed er eeuwen over om op te laden. Normale usb verlengkabels zijn heel duur en hebben van die metalen draadjes: niet voor niets dus!
Als ik 2 of 3 meter kabel eraan hang, dan laadt hij wel op maar het gaat zoals je zegt een stuk langzamer, en ik kan dan niet tegelijkertijd mijn apparaat gebruiken want dan kan hij het niet bijhouden met opladen. Dus als ik je de tip mag geven, als je dit een vervelend probleem vind, met duurdere kabels heb je dit probleem ook
Ik koop zelf in elk geval geen dure kabels meer, ik zie de toegevoegde waarde er niet van.
ik heb een lange voor in de slaapkamer, omdat ik er anders niet bij kan mocht hij afgaan, of om bij mn werkker te komen
maar ze laden idd langzamer omdat de afstand groter is
takkie_muis schreef:Gruwelijk die korte kak kabels ><
tenzij je voldoende tijd en ruimte hebt om te weer te laten drogen. afwasborstel schreef:Paraplu's, stomme dingen liggen achterin mijn auto en elke rotonde gaan ze vanzelf open...
.
xSCWx schreef:Inderdaad hoe langer de draad, hoe langzamer hij oplaad. Vandaar zitten er tegenwoordig van die mega korte opladers bij nieuwe telefoons.
Zoooo handig als je hem aan het opladen bent en iemand belt
Nu maar hopen dat zij net een goede hebben dan....
. Tijd voor een tapijtje. En geen secondenlijm van de action meer voor mij
Pluspunt: het is wel echt goede lijm. Jammer van dat tubetje. Ze blijken allemaal niet goed te sluiten... Mo_86 schreef:De secondenlijm van de Action plakt als een malle... Aan alles waar het níet aan moet plakken. De tubetjes sluiten niet goed waardoor ze lekken en ik het heb gepresteerd vandaag om het tubetje aan een bord vast te lijmen (had niet door dat ie lekte toen ik 'm erop legde) én heb op de een of andere manier m'n slipper op de vloer weten vast te lijmen. Heeft nu mooi een gele plek van de slipper achtergelaten. Tijd voor een tapijtje. En geen secondenlijm van de action meer voor mij
Pluspunt: het is wel echt goede lijm. Jammer van dat tubetje. Ze blijken allemaal niet goed te sluiten...
Dat moet ik hebben! Heb nou al een aantal merken aan lijm geprobeerd, maar niks plakt echt goed. Dit dus wel
Mo_86 schreef:De secondenlijm van de Action plakt als een malle... Aan alles waar het níet aan moet plakken. De tubetjes sluiten niet goed waardoor ze lekken en ik het heb gepresteerd vandaag om het tubetje aan een bord vast te lijmen (had niet door dat ie lekte toen ik 'm erop legde) én heb op de een of andere manier m'n slipper op de vloer weten vast te lijmen. Heeft nu mooi een gele plek van de slipper achtergelaten. Tijd voor een tapijtje. En geen secondenlijm van de action meer voor mij
Pluspunt: het is wel echt goede lijm. Jammer van dat tubetje. Ze blijken allemaal niet goed te sluiten...