8nnemiek: bedankt voor je aanbod! Mijn vriend is over op de kano, ook daar mag ik mee mee. Aan de andere kant vind ik t ook wel goed zo: meer tijd voor paarden nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en jaaa daar is het, Vineguard primer, is zilverkleurig, maar voor het behoud van je schip. En daarna de Jotun AF, voor zeeschepen.

En ben nog nooit zo goedkoop op vakantie gegaan. Twee weken zeeland vanuit limburg en we waren niet meer dan 10 euro liggeld kwijt en nog geen 30 liter diesel verbruikt
toch een voordeel wanneer je broer op een werf werkt
) Maar daar kunnen we pas in de zomer aan beginnen.
Die gebruiken we dan ook het hele jaar door. Het beste zou zijn die dit jaar ook te schilderen. Dan zouden ze beide op de kant kunnen op de zelfde locatie. Al hoewel dit ding ook bij vrienden op het erf zou kunnen. Je tilt hem immers met vijf man wel op. Maar ja, die tijd. Momenteel zouden we alleen zondag middag allebei kunnen. Daarmee schiet het natuurlijk niet op.
8nnemiek schreef:Ah wat zonde dat ie opengebroken is! Hebben ze ook nog wat meegenomen? Dat is echt vervelend..
Ik hoop dat jullie hem snel bijgewerkt hebben.
Wat jammer dat hij zo slecht ligt bij hoge golven.
Wij gaan dit jaar ook richting Ijsselmeer, en die van ons is 28 voet (8,6 meter), maar zou wel zeewaardig zijn en langkielers zouden wat rustiger liggen.. Ik ben erg benieuwd hoe die het doet!
We denken er ook over om eens even de wadden op te gaan, richting terschelling ofzo, maar we hebben nog geen ervaring met eb en vloed, dus dat gaan we eens rustig uitzoeken of dat gaat lukken![]()
Ik las ergens dat je wadpoten aan boord moet hebben op de waddenzee. Klopt dat?
Zeil je in de winter ook met de zwaardboot?
dus waterpomp naar de klote, en ook hadden ze niks afgetapt of winterklaar gemaakt.. Gelukkig is er verder, buiten dat waterpompje geen schade, dus was het gevoel zo lekker om eindelijk weer op weg te zijn. Nu ligt ze thuis naast de Dame en zijn we haar lekker aan het vertroetelen.
en morgen komt er hoogpolig antracietgrijze vloerbedekking in. En dan gaan we vrijdag richting Loosdrecht varen.
)
Wij vinden het juist zo gaaf om flink met de zeilen in de weer te zijn!