Nog 12 minuten dan issie klaar met downloaden .. Haha!
NienkeV1994
Geplaatst: 19-09-13 01:07
Nou bij mij is hij ook de update aan het voorbereiden... Benieuwd hoe lang het nu nog duurt... Wil wel gaan slapen maar ben te benieuwd (a)
HedwigO
Geplaatst: 19-09-13 01:08
jeetje dat is idd wennen en ik vind de layout van het beginscherm totaal niet mooi, vooral omdat de onderste balk nu ondoorzichtig is en je scherm dus minder groot lijkt
Zo! Dit is echt ff wennen... Ik weet nog niet of ik het echt wat vind.. Beetje Samsung look a like! Maar, het is vast heel handig allemaal alleen moet ik er nog even achterkomen. Bij mij heeft ie er trouwens met een error na het downloaden de hele nacht tot nu erover gedaan..
Zoooooo gisteravond de strijd opgegeven, nu dan op mn werk, er is nog niemand en ik heb nog niks te doen, dus nu via het Wifi netwerk hier maar weer begonnen. Hij zegt nog 3 minuten resterend!! YAY!!
hij is klaar, op beide apparaten, alleen wat rare dingen: de tijd stond ergens in Amerika en de rotatievergrendeling op de iPad werkte niet meer. Blij dat ik een half uurtje eerder wakker werd om dat te fixen
Ik heb m ook eindelijk! Wel wennen maar wel ontzettend mooi! Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om mijn draaiende Apps op de achtergrond te kunnen afsluiten. Dan druk ik 2x op de home button en wacht tot ze 'trillen' (zoals in iOS 6) maar dan gebeurd er niks. Help?
Gister avond geprobeerd, gaf hij aan dat het 3 uur zou duren.. Ik dacht mooi als ik wakker word ik hij klaar.. Maar hij is gestopt, net weer gedaan en binnen 2 min was het gefixt!
Vind het erg mooi!! Wel wennen maar dat is alles
Mayflower_
Geplaatst: 19-09-13 07:12
Rochiril schreef:
Ik heb er ook even tijdje naar moeten kijken Mayflower, naar boven vegen!
Ik ben gewoon gaan slapen en vanochtend om vier uur werd ik wakker en dacht ik eens kijken of de update klaar was. En ja hoor, dus nu staat ie op m'n iPhone en ik vind het best wel grappig.