Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:27

Ja als ik s'ochtends vroeg eruit ga en s'avonds laat erin en ik hem heel veel gebruik.. Maar nu ik stage loop en ik hem weinig gebruik gaat die lang mee. Hij is nu nog op 65 % pas. Denk dus idd ook 50 % als ik ga slapen vanavond!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:49

Je kan je batterij ook helemaal leeg 'trekken' via je instellingen - batterij - ontladen (zo uit mijn hoofd).

Mijn batterij deed ook even raar laatst, niet verder dan 93 procent opladen, maar ik heb een lease toestel dus stond binnen twee minuten met een nieuwe batterij buiten. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:16

dammie1 schreef:
Ik zet mijn S3 's nachts uit. Ik probeer vandaag uit of ik dan twee dagen op 1 batterij kan doen.
Ik vermoed van niet, hij zit nu (dag 2) op 36%.

Je kunt hem snachts ook op vliegstand zetten. Gebruikt hij bijna geen batterij.

Maggy dat klopt idd wel. Samsung heeft een Li-ion batterij. Deze mag je nooit helemaal opladen omdat hij dan minder lang mee gaat. Maar hij mag ook nooit helemaal ontladen worden want ook dan gaat hij minder lang mee (ontladen is nog slechter dan helemaal opladen bij deze batterij) Dat is het nadeel van Li-ion batterijen. Ook nemen deze stroom ook al doe je er niets mee. Maar soms kan het niet anders dan snachts je tefoon in de oplader te hebben..

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:25

Ik kom me even melden!
Wil volgende week een S3 bestellen, maar ik weet niet welke kleur :')
Voor welke kleur zouden jullie gaan? Ik vind zelf grijs zwart en wit wel mooi..

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 11:39

Blauw :D

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:18

Ik zag gister idd de blauwe echt heel gaaf

Ik ga hem volgende week donderdag/vrijdag bestellen.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:19

ik heb hem nu 1 week :D
ben er zooo blij mee, ik heb hem met 150 sms en 150 minuten en 500 mb internet
voor 40 euro per maand en toestel gratis yaaaaay,
en ohja de eerste 9 maanden van de 24 maanden is het 20 euro yeaaaay

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:20

ik vind de blauwe wel een beetje paars achtig aan de voorkant trouwens, en ik hou niet van paars, maar vind em nog steeds wel mooi natuurlijk

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:40

Ik heb hem besteld voor 300min/sms en 1000gb gratis toestel 36€ 2 jaar

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:55

Ik heb sinds gister een probleem met mijn S3 := Als mensen mij bellen dan kan ik wel opnemen en ik hoor hun ook, maar zij kunnen mij niet horen. Heel apart en vervelend.

Iemand misschien enig idee wat het kan zijn?

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:25

doet je microfoon het niet?
bij de action hebben ze siliconen hoesjes en leather bags :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:36

linduhh97 schreef:
Ik kom me even melden!
Wil volgende week een S3 bestellen, maar ik weet niet welke kleur :')
Voor welke kleur zouden jullie gaan? Ik vind zelf grijs zwart en wit wel mooi..

Donker rood :):)

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:25

Oke dat is apart dan met die li-ion batterijen.. Ja ik heb hem nu 1 x echt leeg gehad.. Normaal heb ik er nog wel 5 % opzitten dan haal ik net de oplader :D
Ik heb alleen sinds deze week dan doe ik het scherm aan, wordt die eerst blauw voor een seconde en dan doet hij het weer gewoon.
Ben er beetje bang voor dat die van mij het ook gaat begeven :P
Mijn vriend zijnde is laatst ook al kapot gegaan.. Die lag gewoon aan de oplader 's nachts en hij wil hem pakken en aan doen en hij doet niks meer. Bleek the motherboard kapot te zijn.. :=

linnnde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:11

ik weet t echt niet hoor... denk dat ik voor grijs ga. beetje neutrale kleur... :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 21:58

Ghostattack schreef:
Ik heb sinds gister een probleem met mijn S3 := Als mensen mij bellen dan kan ik wel opnemen en ik hoor hun ook, maar zij kunnen mij niet horen. Heel apart en vervelend.

Iemand misschien enig idee wat het kan zijn?

Ik heb dat ook al een tijdje. Laatst deed hij het ineens weer maar toen begaf hij het weer midden in een gesprek....

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:08

_Maggy_ schreef:
Mijn vriend zijnde is laatst ook al kapot gegaan.. Die lag gewoon aan de oplader 's nachts en hij wil hem pakken en aan doen en hij doet niks meer. Bleek the motherboard kapot te zijn.. :=

Heb ik ook gehad, schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn. Ik was toen al de derde die dag die bij de Vodafone-winkel kwam met hetzelfde probleem...

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:06

Moederbord is een probleem bij een aantal toestellen maar met de laatste update zou dat probleem zich niet meer voor mogen doen.
Ze hebben trouwens bij de action hoesjes voor oa de S3. Soort nepleren steekding maar ook redelijk harde maar flexibele hoesjes die de hele achterkant en rondom de hele rand langs het scherm beschermt (waar bij mij al de nodige krassen en plekken zitten). Zijn 1,60 of 1,70 ofzo. Heb een zwarte en een witte met sterretjes meegenomen. Ze hadden iig ook nog gewoon wit en licht roze. Eveneens ook van die waterdichte hoesjes. Handig voor als je vd zomer bijv veel op een boot zit ofzo :) zijn ook ongeveer die prijs :)

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 09:55

Goede tip Blacky. Ik heb bij mini in the box een heel leuk hoesje met een wereldkaart gekocht.
Maar een waterdichte is wel handig erbij.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:27

Wie heeft nog meer het probleem dat je toetsenbord een normaal lettertype is en de rest een zelfgekozen lettertype? Volgens mij is dit ná de update gekomen. Wie weet hoe je dat terug kan zetten?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 15:26

dammie1 schreef:
Goede tip Blacky. Ik heb bij mini in the box een heel leuk hoesje met een wereldkaart gekocht.
Maar een waterdichte is wel handig erbij.

Tis niet echt een hoesje maar eerder zo'n speciaal zakje. Maar je zou m daarin wel nog gewoon moeten kunnen gebruiken...

Toetsenbord heeft bij mij volgens mij altijd op standaard gestaan terwijl die de worden in de balk erboven (dus voorspelling zeg maar) wel gewoon in gekozen lettertype weergeeft....

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:47

Ja ik had hem toen zo dat alles (incl het toetsenbord) in de gekozen lettertype was. En na de update niet meer....

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:52

Ik heb sinds dat ie een maand in NL is de S3 en nog steeds ben ik er uiterst tevreden mee! Werkelijk alles kan ik met dat ding!!

Eerst wou ik hem echt niet omdat ie zo groot was.. Dat ik een nieuwe telefoon ging uitzoeken zei mijn vriendin als ik jouw was zou ik voor de S3 gaan.. oooh nee hoor zei ik die moet ik niet veeeel te groot dat ding.. Nou zegt die man van de telefoon winkel Zonde!! je heb zo'n duur abbonoment dan neem je hem toch! Toch maar gedaan en ben der erg happy mee! Mag ook wel voor dat geld wat ik er per maand aan betaal! :=

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 17:37

Haha ik wou hem eerst ook niet omdat hij zo groot is. Toen had ik bijna de S3 mini gekocht. Maar toen kwam ik de S3 in het rood tegen en toen moest ik die rode kleur hebben. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb en niet de mini :+

Ben ook iedere dag blij met deze telefoon. Terwijl ik normaal heel snel op telefoons ben uitgekeken. Weet zeker dat als hij over 2 jaar nog zo goed werkt dat ik dan gerust nog een jaar deze telefoon hou.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 20:51

Ik heb ook de S3 besteld! Die kan ik morgen of vrijdag dus thuis verwachten. Heb een los toestel gekocht en lekker cheap sim only abbo.

Heb heel lang getwijfeld ivm groote, maar vergeleken met de s2 scheelt het zowat niks.

Dus ik ben benieuwd!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:22

Waar heb je een sim only afgesloten als ik vragen mag.

Ook naar gekeken maar ik vind het zo lastig met de snelheden van het internet