Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ntlie_ schreef:Bij die uitleg ga ik dus de mist in bij het omzetten van m4a naar m4r... Bij mij staat er helemaal geen .m4a achter dus er valt ook niets te veranderen... Ik snap niet wat ik fout doe.
Ntlie_ schreef:Oké dan ga ik straks wel even naar de Primera... Hopelijk lukt het dan wel om het te installeren.
Nog een vraagje, ik wil graag mijn eigen muziek als ringtone. Nu had ik een stappenplan gevonden ergens op internet hoe dat te doen, maar ik kreeg het nog niet voor elkaar.Iemand hier die me kan uitleggen hoe of wat?
Ik ben echt een leek met computers en telefoons..
Maar was zo verknocht aan m'n iPod touch dat een iPhone me ook wel handig leek. Is ie ook, maar er zijn dus wat dingetjes die me niet lukken, zoals dit.
Jess schreef:Ntlie_ schreef:Oké dan ga ik straks wel even naar de Primera... Hopelijk lukt het dan wel om het te installeren.
Nog een vraagje, ik wil graag mijn eigen muziek als ringtone. Nu had ik een stappenplan gevonden ergens op internet hoe dat te doen, maar ik kreeg het nog niet voor elkaar.Iemand hier die me kan uitleggen hoe of wat?
Ik ben echt een leek met computers en telefoons..
Maar was zo verknocht aan m'n iPod touch dat een iPhone me ook wel handig leek. Is ie ook, maar er zijn dus wat dingetjes die me niet lukken, zoals dit.
Je kunt ook een click and buy account aanmaken op http://www.clickandbuy.com en die aan je itunes koppelen.