Ik ook wel een beetje eigenlijk dus voorlopig niet rijden voor mij helaas....
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Targaryen schreef:Wat een gaaf ding Goldie! Ik begin steeds meer verliefd te worden op de Speed triple!
Ik ben tijdens mijn try-out 2 weken terug ook gaan liggen, remde ook iets te veel in de bocht. En dan is het inderdaad 200kg wat je niet meer tegenhoudtzit nu heel erg te twijfelen of ik door ga met lessen. Liever gisteren dan vandaag, maar ik zit met mijn 22 jaar in die nieuwe leeftijdsregeling :/
Goldie schreef:Ooh wat leuk dat ik dit topic zie![]()
Ik ben sinds kort begonnen, ik heb nu 7 lessen gehad. Afgelopen week alleen gaan liggen met de motor. We begonnen met de bijzondere verrichtingen (halve draai) en remde net iets te veel en toen kon ik hem niet meer houden. Schrik zat er meteen wel even in![]()
Ik rij nu op een kleine motor (125cc), maar omdat ik zo klein en licht ben vond mijn instructeur het het beste om daarop te beginnen en dan over te stappen als ik de techniek helemaal goed beheers
Dinsdag wel mijn theoriecertificaat gehaald met 2 foutjes
Als ik mijn rijbewijs heb dan is mijn vriend zijn motor even kwijt denk ik, hihi![]()
Ohjee Blackje, dat klinkt niet best. Wat is er gebeurd
Dit is de motor van mijn vriend, een Triumph Street Triple
[ Afbeelding ]
ReJo schreef:Haha zo ver ben ik nog niet, heb alleen nog maar try-out les gehad!
Maar als ik dat allemaal zo hoor met al die draaien e.d. word ik wel bangben niet zo'n held, maargoed morgen 2e les