Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pytje schreef:wat toevallig! Heb je misschien een foto van je deuren? Het subtiele kleurrandje had ik inderdaad in mn hoofd als ossebloedrood. Het grenen
geeeeen idee. Ik zal eens een foto maken, als het bed is uitgegraven. Maar ik verwacht niet dat het heel bijzonder is. Dat stoeltje wat hier staat, wil ik niet schilderen maar alleen het hout wat verfraaien.
8nnemiek schreef:Ik zag een mooie vitrinekast bij de kringloop! Helemaal onbehandeld grenen, met twee deurtjes met glas en nog twee vaste wandjes met glas.. Helaas was één ruitje doormidden.. en ze vroegen er 125 euro voor, beetje veel dus helaas! Was ie wat goedkoper geweest dan had ik em zo meegenomen! White-washen en hij had perfect in de woonkamer gepast
Edit, hier leek ie op:
http://link.marktplaats.nl/519583082
Maar dan dus onbehandeld, en iets hoger met maar 1 lade.
mariska32 schreef:dank je Langcara
niet slecht he voor een eigen gemaakte keuken.
8nnemiek schreef:Af en toe vraag ik me toch af hoe ze aan de prijzen komen. De meubels, dat gaat nog.. maar ik zag laatst een rijzadel liggen, met duidelijk een gebroken boom erin, en daar hing een prijskaartje aan van maar liefst 150 euroGeen merk of niks..
8nnemiek schreef:Hartstikke leuk, die keukens! Lekker apart![]()
Ik moet eens een foto maken van mijn stal-keukentjeIk heb het oude granieten aanrechtblad met vierkante bak bewaard van het huis vóór de renovatie.. en daar heb ik een paar keukenkastjes onder gezet, met wat porseleinen knopjes erop.. Ziet er best schattig uit.. voor een stal-keuken