Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu al zin in
Erg eigenlijk maar goed vast herkenbaar voor velen in dit topic. Ik vroeg me wel af, heeft iemand hier ervaring met de dekbedden van de Action? Ik zit er ontzettend over te twijfelen of ik dat moet doen of niet... Heb nu namelijk een 2-persoonsbed met 2 1-persoonsdekbedden. Wil graag gewoon een 2-persoonsdekbed om wat meer eenheid te creeeren zeg maar.
Staat zo rommelig. En sinds m'n relatie voorbij is, slaapt er dan nooit meer iemand in die andere helft...
) En 1 dekbed is zeker wel fijner (zeker voor de koukleumen onder ons, anders heb je een tochtgat!
)
, dus ik stapte vol goede moed de Action binnen, was het op
Ik kijk iedere dag bij de 100 nieuwste maar 't is nu al 2 dagen hetzelfde...
_Tara_ schreef:Vind je dat niks, 1 groot dekbed? Ik weet niet ik heb nu echt een 2-persoonsbed met 2 aparte helften zeg maar. De ene is dan geel met bloemetjes en de ander rood met wolkjes, even bij wijze van sprekenStaat zo rommelig. En sinds m'n relatie voorbij is, slaapt er dan nooit meer iemand in die andere helft...
Lovepaints schreef:_Tara_ schreef:Vind je dat niks, 1 groot dekbed? Ik weet niet ik heb nu echt een 2-persoonsbed met 2 aparte helften zeg maar. De ene is dan geel met bloemetjes en de ander rood met wolkjes, even bij wijze van sprekenStaat zo rommelig. En sinds m'n relatie voorbij is, slaapt er dan nooit meer iemand in die andere helft...
Eenheid is goed!! Ik vind met 2 personen onder een groot dekbed een ramp maar als je in je eentje bent is dat natuurlijk prima. Het staat wel mooier.
Want wat jij zegt, is ook wel weer een beetje waar. Met m'n ex vond ik 't ook wel fijn dat ieder z'n eigen deken had. Maar nu is 't gewoon echt niks, zo alleen. Misschien gewoon 't goedkoopste van 't goedkoopste 2-persoonsdeken kopen voor nu. Als ik dan weer een nieuwe vriend heb, doe ik weer die 2 1-persoonsdekens

Ook weer geweest! Kzou met een vriendin gaan maar die kon toch niet, dus gaan we volgende week samen. Gelukkig valt er altijd wel wat te halen
euro
(jaja 2 met van die flapjes!
)