Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(dat speelt vast ook mee)
naar beneden geven zeg maar. Dan komt er een menu'tje tevoorschijn. Als GPS en WIFI groen zijn, moet je er ff op tikken. Dan gaan ze uit. 
Cchanny schreef:Ik hoorde het van Richard
Ik zat echt heel moeilijk te denken.
Maar even een vraagje..
Toen ik gisteravond laaat nog op mijn telefoon een smsje verstuurde.
Maakte ie echt een heel raar geluid. Net zo'n geluid als je je telefoon bij boxen legt en je krijgt een smsje. Dat vreemde geluid.
Nu heb ik nog 1 dag garantie, en ik weet niet of ik er mee terug moet of niet.

Silviabol schreef:ik heb de galaxy ace maar de verschillen zijn haast verwaarloosbaar.
heb zo'n app voor meer analyse van je batterijverbruik geïnstalleerd nouuuu die apps maken wel degelijk veel gebruik van je batterij hoor! nu advanced task killer geïnstalleerd en doe regelmatig 2 dagen met mn batterij (tja beetje jammer dat je daar trots op moet zijn maar goed haha)

Cchanny schreef:Als het goed is krijg je gewoon het eerste jaar 50% korting als je een abboneemt

Marijke_1995 schreef:Cchanny schreef:Als het goed is krijg je gewoon het eerste jaar 50% korting als je een abboneemt
Bij vodafone? Want op internet staat dus van niet.. Sowieso zijn prijzen heel anders geworden..
Eerst was er nog een abbonement van 1e jaar €13,25 2e jaar: €26,50 en dan nog wat kosten voor de telefoon.
Maar dat is nergens meer te vinden..
Bagheera_206 schreef:Idd, écht belachelijk...Al die rakkers zijn hun abonnementen aan het aanpassen. Even paar tientjes erbij... Datalimietje erbij. Oh weet je wat die zetten we gewoon op 200mb. Eigenlijk willen de mensen veel meer, maar daar moeten ze lekker voor betalen, want ze zijn er nu zo aan verslaafd dat betalen die idioten wel.
Maffe strategie hebben die telecom schooiers zeg.
Monica schreef:Omg, omg, omg....
Vandaag dagje dierentuin.. Wat denk je, telefoon laten vallen. Klepje eraf, naja niet zo erg, weer erop gezet, draai hem op, m'n scherm in 30000 delen.![]()
Wat nou onbreekbaar gorilla glas.......![]()
![]()
Baal echt vreselijk..... Dat ding was echt heilig voor me, altijd super voorzichtig... Nu op zoek naar een nieuw scherm.![]()