[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:30

aah ik snap het, danku! :o

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:30

hoi ik hoop maar dat het topic niet dood is want ik heb een probleempje met mijn ipod!
Ik wil een film downloaden (via vuze) maar dan zegt hij dit:fout:setlength fails.
wat betekent dat? ik heb al een paar anderen geprobeerd maar hij blijft het zeggen...

Tam_

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 17:03

Hoihoi!

Ik probeer een click and buy account aan te maken voor mn ipod touch, maar het lukt niet. Ik heb al een code via mn rekningnummer ingevoerd, maar er blijft steeds staan dat mijn rekening geblokkeerd is? Weet iemand hoe dit werkt?

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 10:30

Ik heb een vraagje over mijn ipod nano,

Er was een fout opgetreden waardoor ik m heb moeten herstellen via itunes. Maaaar.. nu iedere x als ik er muziek opzet en m vervolgens verwijder van de pc, staat er geen muziek op??? geeeen idee hoe ik dit moet oplossen...

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 10:54

Ik heb ook een vraag :-)
Gisteren heb ik een ipad 2 gekregen. Ik had al een iphone. De ipad heb ik aan itunes gehangen en al m'n apps van m'n iphone gingen over op de ipad. Maar niet m'n agenda, notities en contacten. Liedjes weer wel, maar geen foto's. Hoe krijg ik m'n agenda en notities ook gesynchroniseerd?
Alvast bedankt :-)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:25

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:27

Ik heb ook even een vraagje, ik heb geen creditcard of click & buy, echter wil ik toch graag een aantal apps kopen via mijn iPhone, kan ik dan ook gewoon naar de Dixons gaan en daar zo'n iTunes giftcard kopen en daarmee de apps betalen via mijn telefoon of is dat niet mogelijk?

Sorry als de vraag al eerder is gesteld maar ik kon het nergens terugvinden!

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:34

Oeps, antwoord stond na beter kijken gewoon op pagina 3 :o

toptoys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:34

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:00

Weet iemand hier wat leuke/handige Ipod Apps waar je geen wifi voor nodig hebt?
Ik heb nu een heel aantal apps, maar bijna alleen de spelletjes kan ik zonder wifi openen.
De rest allemaal niet. Nou ga ik over 2 weken op vakantie, mogelijk zonder internet (al helemaal geen wifi) en dan is het handig om dan ook bij de apps te kunnen komen :D
Ook de 'Kaarten' kan ik bijvoorbeeld niet raadplegen zonder internet.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:05

Hoi,

Vandaag heb ik me een Ipod shuffle gekocht.
Echter zit het besturinssysteem ( dus voor af te spelen, voorruit enz) aan de kabel van de oortjes.
Maar wat als deze oortjes kapot gaan of ik deze niet fijn vind voor gebruik wat moet ik dan doen :+ :+

Groetjes
Hanne

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 20:18

Nieuwe/andere kopen :D

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:03

sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Ik heb net me ipod gesynchoroniseerd maar ik ben dus al me muziek kwijt
ik baal hier echt heel erg van. kan ik dit nog terughalen?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:05

Polivy schreef:
Nieuwe/andere kopen :D

:')

demyxparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:23

Linsey_X schreef:
sorry dat ik zo binnen kom vallen.
Ik heb net me ipod gesynchoroniseerd maar ik ben dus al me muziek kwijt
ik baal hier echt heel erg van. kan ik dit nog terughalen?

Als je het nog ergens op je pc hebt staan geloof ik nog wel.
Anders volgens mij niet...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:02

Ik stop net mijn usb kabeltje met ipod erop aangesloten in mijn computer, normaal hoort itunes dan automatisch op te starten nu deed hij dat niet. Toen kwam er een berichtje ofzo over instellingen als ik zelf namen veranderde of hij dan dingen automatisch op andere plekken moest zetten. Ik heb aangeklikt dat ik dat zelf wilde doen. Toen startte itunes op en schrok ik me een ongeluk! Alle muziek die ik er afgelopen tijd afgehaald heb staat er opeens weer op! En er staan zelfs een heleboel nummers op die ik nooit gedownload heb alsof de computer dat zelf gedaan heeft :? Verder staan afspeellijsten die ik gemaakt heb opeens tussen mijn normale muziek terwijl dat eerst niet zo was. Ik baal er echt van het was een heel werk om mijn favo nummers ertussenuit te halen want anders past alles er niet op. Nu moet ik dat dus wéér gaan doen....

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:10

Heeft hier iemand ervaring met het opsturen van een iPhone? Hoelang duurt dit ongeveer?

Tijdens het bellen kan ik degene aan de andere kant niet horen maar zij mij wel. Speaker is waarschijnlijk kapot..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:07

nieky1993 schreef:
Hoi,

Vandaag heb ik me een Ipod shuffle gekocht.
Echter zit het besturinssysteem ( dus voor af te spelen, voorruit enz) aan de kabel van de oortjes.
Maar wat als deze oortjes kapot gaan of ik deze niet fijn vind voor gebruik wat moet ik dan doen :+ :+

Groetjes
Hanne

Klopt.
Sommige hebben ook een tussenstukje, maar meestal is dat enkel volume.
Philips daarentegen heeft zowel koptelefoon als oortjes met een tussenstukje dat daarop gaat.
Systeem is wel ietsjes anders geloof ik, maarja...

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 17:21

Ariebombarie schreef:
FlyAway schreef:
Even simpel gezegd, als ik dus op een "verse" computer ook mijn itunes account wil hebben, dan installeer ik itunes, plug m`n iPhone erin en synchroniseer ik. Klopt dat? Of denk ik nu weer té simpel?

installeer itunes, en dan computer machtigen:

Machtigen en machtigingen intrekken
Aankopen die je bij de iTunes Store doet, kun je afspelen op maximaal vijf computers die je machtigt door middel van de inloggegevens van je iTunes Store-account. Om één computer te machtigen of de machtiging van die computer in te trekken, kies je 'Machtig computer' of 'Trek machtiging computer in' uit het Store-menu. Als alle vijf de machtigingen worden gebruikt, kun je van alle computers tegelijk de machtiging intrekken door 'Toon mijn account' te kiezen uit het Store-menu en de desbetreffende optie te selecteren.

Ik heb ongeveer hetzelfde. Heb mijn iphone al meer dan een jaar en altijd op dezelfde laptop gesynchroniseerd etc. Nu was die laptop gecrasht, alles eraf. Maargoed hij leeft weer, iTunes opnieuw geinstalleerd en zoals jij aangeeft de computer gemachtigt. Ik heb er nu 1 computer aan gemachtigd. Nu kan ik alleen nog geen muziek slepen naar mijn iphone.
Als ik naar het overzicht menu ga en dan bij Opties 'muziek en video's handmatig beheren' aanklik en vervolgens op toepassen klik, krijg ik:
De iPhone is gesynchroniseerd met een andere iTunes-bibliotheek. Wilt U deze iPhone wissen en met deze iTunes-bibliotheek synchroniseren?

Help! Ik ben echt níet goed met computers maar wil dus echt niet alles van mijn iPhone wissen maar er wel nieuwe liedjes etc opzetten.

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 20:35

Heb het witte scherm van mn Iphone vandaag laten maken aangezien ik hem had laten vallen ... dus er is een nieuw lcd scherm ingezet , maar toen ze hem aan zetten , kwam er in beeld ''Iphone is geblokkeerd, Verbinden met Itunes '' Wat the fack heb ik gedaan dat hij zo naar de getver is , en heeft iemand dit eerder gehad ? vertel me svp. hoe dit werkt en verder gaat !

Dank uuu

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 21:04

Heb je hem ook al aan de i tines gelegd dan?

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 15:01

na lang klooien met Itunes is het me gelukt hoor ... hij doet het alleen de A en de W en de Q enz.. ( dus de linker kant van mn scherm ) doen het niet ... morgen weer terug aangezien er dus misschien een knik in een kabeltje zit , zo niet dan wordt er gewoon weer een nieuwe lcd erin gezet !

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:12

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen geen verbinding met internet buiten huis , ik zie de 3G niet staan,
en naast de klok het internet icoontje niet meer, dat is alleen buiten huis..
Kan dus alleen sms'en en bellen maar geen internet, Wie weet wat het probleem is?

(Gaat om een Iphone4)

Alvast bedankt. :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 22:37

Heb je het misschien per ongeluk uit gezet?? Bij instellingen-> algemeen -> netwerk en dan moet mobiele data dus aanstaan.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:18

Alles staat aan behalve Dataroaming.