en dat tl, dl en tw etc moet je dat gebruiken bij het spel? of kun je gewoon wat neerleggen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fionaf09 schreef:hallo ik val hier even binnen.
Ik wil namelijk een tablet - pc aan gaan schaffen maar nu zit er op die van mij als het goed is android 2.2 maar geen market.
Maar kan ik die zelf gewoon instaleren ofzo?
edit; ik heb namelijk een google account en kan ik dan via mijn market account gewoon een apparaat toevoegen?
MyLittleLove schreef:Even een vraagje: hebben jullie twitter? Hoe doen jullie dat? Ik heb nu zelf dat ik steeds op internet moet en dan mobile twitter gebruik, maar ik zoek eigenlijk een app (waar ik eventueel ook een foto bij kan uploaden enz)
MyLittleLove schreef:Even een vraagje: hebben jullie twitter? Hoe doen jullie dat? Ik heb nu zelf dat ik steeds op internet moet en dan mobile twitter gebruik, maar ik zoek eigenlijk een app (waar ik eventueel ook een foto bij kan uploaden enz)