Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Datjaa schreef:wendyP schreef:En mag ik vragen waarom? Wat jou uiteindelijk de doorslag gegeven heeft?Ik heb de nokia c3 bestelt, toch niet de ch@T
Ik ben ook beetje aan het twijfelen tussen deze
Renske_W schreef:Ik heb Nokia N97 problemen...
Rot telefoon wil geen mms ontvangen, ik moet eerst toepassingen sluiten (die heb ik niet eens open staan)
Al een paar keer uit en aan gezet, en nou heeft hij maar doodleuk al mijn smsjes verwijderd...
wendyP schreef:wendyP schreef:En mag ik vragen waarom? Wat jou uiteindelijk de doorslag gegeven heeft?Ik heb de nokia c3 bestelt, toch niet de ch@T
Ik ben ook beetje aan het twijfelen tussen deze
Georgette schreef:Ik mag 11 juni eindelijk een nieuw toestel. Ik hoop dat ze de Iphone 3 tegen die tijd gewoon op voorraad hebben. Ik gok dat de meesten een 4 willen, maar ik neem genoegen met de 3. Mochten ze em niet op voorraad hebben, dan ga ik voor de Galaxy S of SII.
Lous schreef:Volgende maand is het voor mij ook weer zover, ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Elke keer wist ik precies wat ik wilde hebben, maar nu heb ik geen flauw idee. Dit is mijn wensenlijstje:
- Telefoon moet niet ineens uit zichzelf kunnen gaan bellen als deze in je zak zit.
- Telefoon moet in de zak van mijn rijbroek passen als ik buiten rijdt.
- Telefoon moet stevig genoeg zijn
GEEN NOKIA!!
Dus welke telefoon kunnen jullie mij aanraden?
Alvast bedankt!!