Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wij hebben ook nog weer 1 op het oog, deze in Benschop. http://www.funda.nl/koop/benschop/huis- ... aluwpad-3/ 
 Heel irritant.. Zeker als je zoiets zoekt.                                                         

En de slaapkamertjes zien er nogal propperig uit.

en dan zouden we erin kunnen trekken 
 dus kan je nagaan hoe lang het erop zit 
 en de badkamer staat niet voor niets niet op foto 

Die heeft ook een toffe keuken! En leuke ruimtes. 
 Mooie huisjes hoor! Maar Woerden is niks voor ons! Wel erg leuke oudere huisjes, das wel tof, dat vind je in onze regio waar wij zoeken bijna niet. 
 Wel oude huisjes maar zonder karakter. 

maar dat gaan we vrijdag allemaal bekijken 

enkel moeilijker! Maar nu heb ik net een leuk huis gespot en een bezichtiging aangevraagd 
 het is wat duur maar het staat leeg, en ze zijn in een maand al flink gezakt...                                                         
 inderdaad ik ken de buurt natuurlijk wel een beetje maar in de jaren na de verkoop van mijn oma's huis zijn er de nodige verhuizingen geweest 

misschien zijn jullie dat wel 

De verkoopmakelaar moest eerst een aantal telefoontjes plegen (met huiseigenaar en bedrijf dat die Polen levert) om uberhaupt het huis in te kunnen. En dan loop je daar rond terwijl die mensen er ook gewoon zitten. Heel raar en heel onprettig. Verder was het een superhuis qua benedenverdieping, maar de bovenverdieping was wat mij betreft echt te klein (manlief twijfelt nog een beetje).

zodra er maar iets van net na de oorlog in huis is, spreekt met al over authentiek 

ben nu al benieuwd!                                                         

maar dan wel waar al een persoonlijke relatie mee is. We hebben wel meteen bij het aanvragen een indicatie gekregen van wat we ongeveer kunnen verwachten, dus we hebben wel een richtprijs in ons hoofd als we naar huizen kijken gelukkig 
 , wel met een vakwerkmuur, een open haard, kachel, etc. Ffortuna schreef:2 banken om eens mee te beginnenmaar dan wel waar al een persoonlijke relatie mee is. We hebben wel meteen bij het aanvragen een indicatie gekregen van wat we ongeveer kunnen verwachten, dus we hebben wel een richtprijs in ons hoofd als we naar huizen kijken gelukkig
Heeft iemand hier ervaring met familieleden die garant staan voor een deel van de hypotheek (die je overigens zelf financiert)?