Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:HI Allemaal, ik heb een aantal pagina's geleden gepost omdat ik op zoek was naar advies over de e-reader. Ondertussen heb ik heel veel doorgenomen (waaronder 15 pagina's van dit topic) en ben uitgekomen op de sony 650. Die lijkt aardig te voldoen aan mijn wensen. Nu zou ik graag nog een keer jullie advies willen. Hoe kom je aan engelse boeken?? Ik ben dol op fantasy boeken, zoals van robin hobb en feist. Die kun je in NL niet als engels e-book krijgen (teminste niet op bol). Is er aan dat soort dingen via via te komen (of illegaal??) of via US sites (ik meende dat je dan in dollars moet overmaken en dat is volgens mij erg ingewikkeld en duur..) of is dat nu nog niet mogelijk??
Bij voorbaat dank!!
CalvinM schreef:Euh.. kun je haar dan niet gewoon een pb met de opties sturen? of maak jij geen gebruik van de dropbox?
This_is_me schreef:Taffje schreef:Ken dat, maar kan om de een of andere vage reden dan ook nooit stoppen en hoop dan maar dat het toch nog gaat komen.............
Dat had ik dus ook. Inmiddels het boek uitgelezen en ben nu bezig met de papieren versie van Tess Gerritsen... Ook steengoed. (al zeg ik het zelf..)
Papieren versie, hoe retro