Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Too good to go is voor mij juist weer niks. De kans is te groot dat ik er spullen bij krijg die ik niet kan gebruiken, omdat ik het niet lust of die dag niet klaar kan maken. Dan gooi je nog steeds dat geld weg.
Scoupy heeft laatste tijd ook niet echt dingen waar ik gebruik van kan maken. Vroeger was dat meer.
liesJ schreef:Na een relatiebreuk heb ik samen met mijn 2 kids (7 &3) een nieuw huisje gekregen in rotterdam.
veel geld kwijt aan nieuwe spullen en verf en vloer.. Nu is dit maar voor tijdelijk want mijn doel is om weer terug naar de hoekse waard te verhuizen.
Nu had ik mijn boodschappen berekend op 35 tot 50 euro ( kids zijn 4dagen hier) per week. maar dit blijkt gemiddeld toch rond de 80 euro te zijn. 'Dit moet dus absoluut lager![]()
Helaas zijn wij gebonden aan Alpro ivm koemelkallergie.
verder rook ik niet, geen alcohol, dieren.
Heeft er iemand nog tips?
lor1_1984 schreef:Ik denk dat je met melk van geit/schaap/paard al een heel eind komt dan.
En idd amandel/soja etc.
Zegmaar alles wat niet van een rund komt gok ik.
Blue_flower schreef:Sommige kaas mag als je niet tegen lactose kan. Zoek maar eens op internet.
lor1_1984 schreef:Blue_flower schreef:Sommige kaas mag als je niet tegen lactose kan. Zoek maar eens op internet.
Ik lees het net idd.
Komt erop neer dat alle kazen waar koolhydraten en suikers op 0 staan in principe 'veilig' zijn en dat harde kazen en vnl belegen en oud ook kunnen.
Geraspte kaas is niet lactosevrij lees ik, alleen die van parrano.
Denk dat als ik dat aanhou en voor de rest vd zuivel kijk naar bijv lactosevrij en noten/soja melk/kwark/yoghurt/room etc ik al een heel eind kom.![]()
Wordt alsnog ff goed kijken op verpakkingen etc maar het lijkt vooralsnog minder ingewikkeld dan ik dacht.