En mooie voorwaarden dus, helemaal fijn! Hebben jullie mooi de tijd om het voor de winter op te knappen. Sym je bedoelt met het 'huis' van de treitertrol? Suf dat jullie makelaar nog geen actie onderneemt...
Wij hebben vandaag het 'Nee hebben we, ja kunnen we heel misschien toch krijgen'-spelletje in werking gezet
3 huizen die te duur zijn een laag bod op uitgebracht, wel met nog onderhandelingsruimte tot onze max. Van 1 al direct gehoord dat dat niet gaat lukken, ander kwam deze middag terug met een eindbod wat nog €25.000 boven onze max ligt dus dat wordt hem ook niet. En eentje ligt nog bij de verkopers en horen we na de Pasen iets van. Makelaar vroeg ons wel naar een eventuele passeerdatum en omdat we weten dat zij met jonge kinderen zitten en nog niks anders hebben, hebben we aangegeven daar flexibel mee te willen zijn, mits de prijs goed is. Dit is ook het huis wat er in verhouding het minst van de prijs af moet doen, maar alsnog een flink verschil. Zitten er dus ook niet al te hoopvol in, meer met het idee, mocht het lukken dan hebben we een heel gaaf huis voor een goeie prijs. En zo niet, dan zoeken we verder! Ben wel benieuwd!
Eigenlijk best schandalig.
haha
Het moet wel netjes en opgeruimd en zo neutraal mogelijk zijn maar onpersoonlijk? Het huis wat ik gekocht heb was heel persoonlijk, warm en sfeervol. Daar ben ik op gevallen. Zie ook wel eens foto's van appartementen uit mijn blok die kil en onpersoonlijk op de foto zijn gezet. Als mijn huis zo was geweest dan vraag ik me af of ik het wel gekocht had...
ja, nog een beetje kunnen netwerken. Eén buurman die het weiland wil hebben en dan ook echt wil hebben en bereid is er goed voor te betalen.