Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseyDude schreef:Nou, boeken zijn al opgeruimd, dat ding op de kast doe ik NIET weg want dat is een erfenis van mijn pa, net zoals de kast. En ja, het kan inderdaad wat minder rommelig maarja, ik ben dan ook een beetje een sloddervos van nature. In die zwarte kast liggen ook al mijn CD´s en DVD´s netjes en stofvrij opgeborgen met daaronder mijn PS3 games (plus nu erbij die boeken) Salontafel heeft de leiding gekocht dus daar had ik eigenlijk geen zeggenschap over. Ik kwam van mijn werk toen en boem, daar stond ineens die tafel!
maria1991 schreef:pff wij hebben een duur weekendje gehad: nieuwe bank, nieuwe eettafel, nieuwe eetkamerstoelen en lampen. Kan echt niet wachten, nog 3 weken tot de sleutel, in ieder geval al super toffe dingen gekocht!
[ Afbeelding ]
Dit is de eettafel in ieder geval
PenP2014 schreef:HorseyDude schreef:Nou, boeken zijn al opgeruimd, dat ding op de kast doe ik NIET weg want dat is een erfenis van mijn pa, net zoals de kast. En ja, het kan inderdaad wat minder rommelig maarja, ik ben dan ook een beetje een sloddervos van nature. In die zwarte kast liggen ook al mijn CD´s en DVD´s netjes en stofvrij opgeborgen met daaronder mijn PS3 games (plus nu erbij die boeken) Salontafel heeft de leiding gekocht dus daar had ik eigenlijk geen zeggenschap over. Ik kwam van mijn werk toen en boem, daar stond ineens die tafel!
Hey, als jij je er prettig in voelt is het prima toch!daar gaat het om! Het is idd wat druk maar niet dat ik denk jeetje wat een zooi! Ik vind t wel knus ook. Het is heel persoonlijk ingericht. Beter dan een wit kaal vrijgezellenhok wat je bij veel mannen tegenkomt