Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit viel mij als eerste op..

HorseyDude schreef:Nou, boeken zijn al opgeruimd, dat ding op de kast doe ik NIET weg want dat is een erfenis van mijn pa, net zoals de kast. En ja, het kan inderdaad wat minder rommelig maarja, ik ben dan ook een beetje een sloddervos van nature. In die zwarte kast liggen ook al mijn CD´s en DVD´s netjes en stofvrij opgeborgen met daaronder mijn PS3 games (plus nu erbij die boeken) Salontafel heeft de leiding gekocht dus daar had ik eigenlijk geen zeggenschap over. Ik kwam van mijn werk toen en boem, daar stond ineens die tafel!
daar gaat het om! Het is idd wat druk maar niet dat ik denk jeetje wat een zooi! Ik vind t wel knus ook. Het is heel persoonlijk ingericht. Beter dan een wit kaal vrijgezellenhok wat je bij veel mannen tegenkomt
maria1991 schreef:pff wij hebben een duur weekendje gehad: nieuwe bank, nieuwe eettafel, nieuwe eetkamerstoelen en lampen. Kan echt niet wachten, nog 3 weken tot de sleutel, in ieder geval al super toffe dingen gekocht!
[ Afbeelding ]
Dit is de eettafel in ieder geval
Mooi ding man!!
jullie gaan hard! Ben je het al zat?
PenP2014 schreef:HorseyDude schreef:Nou, boeken zijn al opgeruimd, dat ding op de kast doe ik NIET weg want dat is een erfenis van mijn pa, net zoals de kast. En ja, het kan inderdaad wat minder rommelig maarja, ik ben dan ook een beetje een sloddervos van nature. In die zwarte kast liggen ook al mijn CD´s en DVD´s netjes en stofvrij opgeborgen met daaronder mijn PS3 games (plus nu erbij die boeken) Salontafel heeft de leiding gekocht dus daar had ik eigenlijk geen zeggenschap over. Ik kwam van mijn werk toen en boem, daar stond ineens die tafel!
Hey, als jij je er prettig in voelt is het prima toch!daar gaat het om! Het is idd wat druk maar niet dat ik denk jeetje wat een zooi! Ik vind t wel knus ook. Het is heel persoonlijk ingericht. Beter dan een wit kaal vrijgezellenhok wat je bij veel mannen tegenkomt
Helaas is ze er ernstig aan toe. Maargoed niet echt relevant hier.
er moeten nog planken opgehangen worden, fotolijsten etc, magnetron moet nog in/op een beugel oid in de keuken. Oh en het keukenblok moet nog geverfd, maar dat wordt volgens mij een 10jaren plan haha.. Ook moeten er nog gordijnen komen in de woonkamer (heb gelukkig geen inkijk van buitenaf omdat er veel bomen staan dus dat scheelt). 
Sowieso bijvoorbeeld vouwgordijnen, in gebroken wit. Dat is allemaal een stuk lichter en maakt dat de ruimte groter lijkt. Ook de dolfijnen van de muur
maar dat zal vast geen optie zijn gok ik zo.
En ook niet zoveel losse troep op de kast. Boeken IN de kast. Wordt alleen maar stoffig